اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار شبانکاره خبر داد:

اجرای 70 ویژه‌برنامه دفاع مقدس در بخش شبانکاره

خبرگزاری فارس: بخشدار شبانکاره از اجرای 70 ویژه‌برنامه دفاع مقدس توسط بخشداری شبانکاره خبر داد.

اجرای 70 ویژه‌برنامه دفاع مقدس در بخش شبانکاره
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، مختار چترسنجی در جمع مسئولان شبانکاره با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌، ایثارگری‌ و ازخود گذشتگی‌ فرزندان ایران اسلامی است و برای امت مسلمان ایران اقتدار و سربلندی را به ارمغان آورده است.
وی رفاه و آسایش امروز ایران اسلامی را حاصل فداکاری جوانان فداکار این آب و خاک دانست و افزود: ما در دوران هشت سال دفاع مقدس جنگ و تجاوز را آغاز نکردیم، فقط در برابر دشمن تا دندان مسلح و کشورهای متحد آن ایستادگی کردیم و از کیان و میهن اسلامی دفاع کردیم.
بخشدار شبانکاره ادامه داد: در طول تاریخ، ایران در هر جنگی درگیر بوده بخشی از آب و خاک خود را از دست داده ولی در دوران 8 ساله دفاع مقدس یک وجب از خاک ایران جدا نشد و دشمن غاصب پس از پایان جنگ به طور کامل از مرزهای ایران رانده شد و این مهم حاصل درایت و رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رئیس جمهور وقت ایران بوده‌است.
چترسنجی تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس باید با برنامه‌ریزی اقداماتی صورت پذیرد تا یاد و خاطره رشادت و ایثارگری‌های جوانان ایران اسلامی در دل همه زنده شود و جوانان نسل دوم و سوم انقلاب با حقایق آن دوران آشنا شوند.
این مسئول بیان داشت: ما در دوران جنگ تحمیلی شاهد تحریم‌های بزرگی بودیم ولی امروز کشور ما دارای سند چشم‌انداز توسعه است و باحرکت در مسیر این سند چشم‌انداز و رهنمود‌های داهیانه مقام معظم رهبری می‌توانیم به پیشرفت‌های فراوانی دست یافته و در زمره 5 کشور برتر جهان قرار گیریم.
چترسنجی از اجرای 70 ویژه‌برنامه دفاع مقدس توسط بخشداری شبانکاره خبر داد و گفت: تمام ادارات و نهادهای مستقر در شبانکاره در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس با ما همکاری خواهند داشت.
وی در بخش دیگری از سخنانش، نظم را یکی از آموزه‌های مهم دینی دانست و عنوان داشت: تمامی مسئولان باید در کارهای خود نظم پیشه کنند و با حضور به موقع در جلسات و برنامه‌ریزی‌های پیش‌‌رو و مدیریت زمان‌، زمینه پیشرفت و ارتقای علمی هرچه بیشتر ایران اسلامی را فراهم کنند.
چترسنجی ابراز داشت: برنامه جلسات 6 ماهه دوم سال 90 تدوین شده و در اختیار مدیران دستگاه‌های اجرایی بخش قرار خواهد گرفت و برای هماهنگی بهتر برای اجرای امور تمامی مدیران ملزم به حضور در جلسات هستند.
وی متذکر شد: ‌مسئولان ادارات در صورت رفتن به مرخصی باید مراتب را به منظور تسریع در روند انجام امور جاری به بخشداری اطلاع دهند و نماینده یا جانشین دستگاه دولتی مطبوع را معرفی کنند.
چترسنجی خاطرنشان ساخت:‌ تکریم ارباب رجوع نباید تنها در حد یک شعار باشد و تمامی مسئولان باید برای تحقق این امر مهم به معنای حقیقی کلمه تلاش کنند و کارهای ارباب رجوع را در چارچوب قانونی به بهترین نحو ممکن انجام دهند.
این مسئول تصریح کرد: همه مسئولان و مردم به نحوی عضو خانواده بزرگ آموزش و پرورش هستند و باید در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید همکاری لازم را با اداره آموزش و پرورش داشته باشند تا بهار تعلیم و تربیت با پویایی و نشاط هرچه بیشتر آغاز شود.
چترسنجی اضافه کرد: از نیروی انتظامی می‌خواهیم با برنامه‌ریزی‌های لازم کارهایی انجام دهد تا در روز جشن شکوفه‌ها، جوانه‌ها و بازگشایی مدارس دچار مشکلات ترافیکی نشویم.
وی بر بهبود وضعیت بهداشتی مدارس تاکید کرد و گفت: بهداشت و درمان باید توجه ویژه‌ای به سامان‌دهی و جمع‌آوری دستفروش‌های غیر مجاز اطراف مدارس داشته باشد و در حد امکان وسایل بهداشتی مورد نیاز را در اختیار ایشان قرار دهد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول