اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آمل؛

طرح هجرت شهرهای مرکزی مازندران پایان یافت

خبرگزاری فارس: همایش فرهنگی دانش‌آموزان طرح هجرت سه شهرهای محمودآباد، آمل، چمستان و فریدونکنار به میزبانی شهرستان آمل پایان یافت.

طرح هجرت شهرهای مرکزی مازندران پایان یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، معاون پرورشی و تربیت‌ بدنی اداره آموزش و پرورش آمل ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان طرح هجرت سه شهرهای مرکزی مازندران در سالن شهید رجایی با اشاره به اینکه این طرح در فصل تابستان علاوه غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان محیط کار مناسبی را برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند، اظهار داشت: توجه به محیط‌ اطراف از جمله مهم‌ترین مسائلی است که دانش‌آموزان در این طرح به آن توجه می‌کنند.
محمدجواد مدرسی‌زاده با بیان اینکه توصیه به کار در اسلام یک اصل مهم به شمار می رود، یادآور شد: اسلام از هر کسی که بیکار است منزجر است و توسط پیامبر اسلام آن را لعن کرده است.
معاون پرورشی و تربیت‌ بدنی اداره آموزش و پرورش آمل با تاکید بر اینکه دانش‌آموزانی که در طول یک سال تحصیلی از فضای مدرسه استفاده می‌کنند می‌توانند در طول تابستان آن را مرمت کنند، گفت: این با ارزش است که دانش‌آموزان بدانند محیط پیرامون آنها نشان دهنده شخصیت آنها است.
مدرسی‌زاده افزود: در این طرح تلاش می‌کنیم به دانش‌آموزان آموزش دهیم که از هر ثانیه زندگی خود باید به نحو احسن استفاده کنند و آن را به بطالت نگذرانند.
معاون آموزش و پرورش آمل با بیان اینکه عمل به تاکید اسلام در این طرح برای دست‌اندرکاران ارزشمند است، بیان داشت: هر مسلمانی وظیفه دارد به اندازه توان خود سعی و تلاش کند و برای بدست آوردن روزی کسب و کار کند.
وی با تاکید بر اینکه آموزش مهارت‌های کسب و کار در طرح‌های هجرت سه یکی دیگر از اهداف این طرح‌ها است، گفت: دانش‌آموزان باید برای مهارت‌هایی که در آینده برایشان کارساز باشد تلاش کنند.
مدرسی‌زاده اذعان داشت: طرح هجرت برگرفته از آموزه‌های اسلامی است و تلاش می‌کنیم با حرکت بسیجی‌وار در سازندگی مدارس گام برداریم.
در این همایش که بیش از 300 نفر از دانش‌آموزان طرح هجرت سه شهرهای مرکزی مازندران حضور داشتند از دانش‌آموزان فعال در این عرصه در تابستان امسال قدردانی شد.
انتهای ‌پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول