اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی عنوان کرد:

700مهندس عضو بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی از حضور 700مهندس بسیجی در سازمان بسیج سازندگی استان خبرداد.

700مهندس عضو بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی
علی مددی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز کیفیت در فعالیت‌های سازمان بسیج سازندگی را یک اصل مهم دانست و این امر را آبرو و اعتبار بسیج عنوان کرد.
رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: در زمینه اعتبارات کشوری بسیج سازندگی استان شاهد افزایش اعتبارات به دو برابر خواهیم بود.
وی گفت: بسیج سازندگی حق‌الزمه مختصر حاضران در این طرح را نیز متقبل شده که اعتبارات در این زمینه 20 میلیارد ریال است.
مددی، احداث خانه‌های بهداشت، راه‌های روستایی و نیز اورژانس‌های بین‌راهی را از دیگر فعالیت‌های این بنیاد دانست و تصریح کرد: در زمینه فعالیت‌های مختلف، قراردادهایی با دستگاه‌ها منعقد می‌شود که پایین‌تر از قیمت‌های معمول بوده و کیفیت نیز بالاتر است.
وی، از حضور 700مهندس بسیجی در سازمان بسیج سازندگی استان خبرداد و افزود: حضور این تعداد بسیجی متخصص موجب ارتقای کیفی فعالیت‌های عمرانی شده است.
مددی اظهار کرد: مهندسان عضو این سازمان از رده‌های عادی بسیج تا عالی‌ترین سطوح مدیریتی استان را شامل می‌شوند که هر کدام وظایف و نقش‌های مختلفی دارند.
رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی گفت: کیفیت اولویت مهم این سازمان است چرا که آبرو و اعتبار بسیج در این میان مورد آزمون است.
مددی، سابقه حضور بسیج سازندگی در عرصه ریشه کنی فلج اطفال را یادآور شد و افزود: بسیج سازندگی چه در زمان دفاع مقدس و چه در حال حاضر فعالیت‌های خوبی داشته است.
رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی یادآور شد: برخی پروژه‌های خاص عمرانی نیز در سطح شهر تبریز انجام شده که ساماندهی رودخانه کنارگذر میانی تبریز از جمله این فعالیت‌هاست که مورد تحسین شهرداری تبریز نیز قرار گرفت.
این مسئول ادامه داد: ‌در حال حاضر بخش قابل توجهی از این رودخانه پوشش داده شده و بوی نامطلوب این منطقه به حداقل رسیده است.
وی، با تاکید بر قابلیت و انعطاف فعالیت‌های بسیج سازندگی اظهار کرد: در صورتی که شرایط مهیا شود خواهیم توانست همه جوانان استان را زیرپوشش قرار دهیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول