اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تهران:

تمرکز عمرانی تهران در بخش‏های سه‏گانه است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان تهران گفت: از زمان استقرار مدیریت جدید در فرمانداری شهرستان تهران، رویکرد عمرانی بر گسیل شدن امکانات به بخش‏های سه‏گانه این شهرستان متمرکز شده است.

تمرکز عمرانی تهران در بخش‏های سه‏گانه است
محسن نایبی امروز در حاشیه آیین گشایش طرح‏های عمرانی و خدماتی شهر جدید پردیس که با حضور معاون عمرانی استاندار تهران، معاون عمرانی فرمانداری تهران، بخشدار مرکزی تهران و دیگر مسئولان محلی برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: تهران ام‏القرای ملل اسلامی است.
وی ادامه داد: این شهرستان دارای سه بخش مرکزی شامل شهرهای پردیس و بومهن، بخش آفتاب در جوار حرم مطهر حضرت امام راحل عظیم‏الشان (ره) و بخش کن در مناطق غربی است.
نایبی افزود: شهرستان تهران از شمال به اتوبان صدر و شهرستان شمیرانات، از جنوب به آزادگان، از شرق به شهرستان دماوند و از غرب به انتهای منطقه 20 شهرداری منتهی می‏شود.
وی بیان داشت: اغلب هموطنان با شنیدن نام تهران، پایتخت و در وهله بعد استان محل استقرار مرکز کشور در اذهانشان تداعی می‏شود، از این رو شهرستان تهران همواره در این میان کمی غریب واقع شده است.
فرماندار شهرستان تهران ادامه داد: خوشبختانه امور شهر تهران با مشکلات چندانی مواجه نیست و از این رو، اجرای امور عمرانی در سایر نقاط این شهرستان مورد توجه مجموعه خدوم فرمانداری تهران قرار دارد.
وی از وجود 91 منطقه روستایی در شهرستان تهران خبر داد و افزود: وجود 91 منطقه روستایی در شهرستان تهران از جمله مواردی است که شاید باور آن برای دیگر هموطنان دشوار باشد.
نایبی با تبریک ایام هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: هشت سال دفاع مقدس یادآور حماسه‏سازی‏های دلیر مردان و شیر زنانی است که دفاع از دین و دیانت را بر ادامه زندگی تحت سیطره استکبار ترجیح دادند.
فرماندار شهرستان تهران ادامه داد: در روزهای نخست هجوم رژیم بعث عراق که با حمایت همه جانبه اربابان غربی و شرقی این رژیم صورت گرفت، توان نظامی ایران تا حد بسیاری کاهش یافته بود.
وی تصریح کرد: اما رهبری داهیانه امام راحل عظیم‏الشان (ره) و رشادت‏های فرزندان این مرز و بوم دشمن را مجبور به عقب‏نشینی و قبول شکست کرد.
نایبی افزود: بی‌تردید امروز نیز رمز تداوم پیروزی‏های انقلاب اسلامی ایران در عرصه‏های مختلف جهانی تبعیت مطلق از ولایت فقیه و انجام دقیق منویات معظم‏له استد.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول