اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران

نخستین کنگره جراحی مغز ایران در مازندران برگزار میشود

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از برگزاری نخستین کنگره جراحی مغز و اعصاب ایران در ساری خبر داد و یادآور شد: این کنگره در اول آذر ماه و با حضور پرفسور ‌سمیعی برگزار می‌شود.

نخستین کنگره جراحی مغز ایران در مازندران برگزار میشود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد آزاد بخت بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به جذب موافقت برای ایجاد رشته فوق سایکو سوماتیکک از رشته‌های روان پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: ایجاد رشته دستیاری جراحی مغز و اعصاب جزو پیگیری‌های دانشگاه علوم پزشکی مازندران است.
وی یکی از نیازهای اساسی دانشگاه علوم پزشکی مازندران را تقویت اروژانس عنوان و تصریح کرد: برای تقویت اورژانس نیاز داریم که طب اورژانس در علوم پزشکی مازندران بیشتر مورد توجه واقع شود.
معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به مصوبه هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی مازندران مبنی بر اینکه زمانی اگر دانشگاه نیاز به جذب هیئت علمی دارد می‌تواند از اختیارات خود استفاده کند، افزود: در جذب هیئت عملی طب اورژانش دانشگاه علوم پزشکی از اختیاراتی که هیئت امنا در اختیارش قرار داد نیرو جذب کرد.
وی با اعلام اینکه بیشترین ضربه‌های مغزی در مازندران روی می‌دهد، افزود: نبود هیئت علمی مناسب در دانشگاه علوم پزشکی مازندران از دغدغه‌های دانشگاه بود.
آزاد بخت ادامه داد: در جشنواره فرهیختگان مازندران یکی از استادان برتر کشور در جراحی مغز و اعصاب قول همکاری و مساعدت در این زمینه را داد.
این مسئول دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به مکاتبات انجام شده با یکی از اساتید برجسته جراح مغز و اعصاب از اعلام همکاری این استاد دانشگاه با دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد و اذعان داشت: در حال پیگیری برای جذب سه نفر هئیت علمی در این رشته در دانشگاه علوم پزشکی مازندران هستیم.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ادامه به برگزاری نخستین کنگره جراحی مغز و اعصاب ایران در ساری خبر داد و یادآور شد: این کنگره در اول آذر ماه و با حضور پرفسور مجید سمیعی و در شهرستان ساری برگزار می‌شود.
وی در مورد جذب دانشجویان بومی برای تامین نیاز در بخش پرستاری با توجه به اینکه جزو دغدغه اصلی دانشگاه علوم پزشکی مازندران است، خاطرنشان کرد: در جذب دانشجو سازمان سنجش اختیار تام دارد و تنها در بخش غیرمتمرکز‌ها دست دانشگاه باز است.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول