اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره تعاونی سهام عدالت خرمشهر خبر داد:

تمدید توزیع فرم دعوتنامه سهام عدالت در خرمشهر

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره تعاونی سهام عدالت خرمشهر از تمدید توزیع فرم دعوتنامه سهام عدالت در این شهرستان خبر داد.

تمدید توزیع فرم دعوتنامه سهام عدالت در خرمشهر
شهرزاد جلیلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار داشت: آن دسته از شهروندان خرمشهری که اوایل سال 89 در تعاونی سهام عدالت، جهادکشاورزی، حسینیه‌ها و مساجد فرم شناسایی دریافت سهام عدالت را تکمیل کرده‌اند برای دریافت دعوت نامه سهام عدالت این تعاونی مراجعه کنند .
وی بیان کرد: در همین راستا 8 هزار خانوار مشاغل آزاد در تابستان سال گذشته شناسایی شدند و فرم‌های دعوت‌نامه‌ آنها نیز صادر شد.
رئیس هیئت مدیره تعاونی سهام عدالت خرمشهر افزود: زنان سرپرست خانوار که در سال گذشته فرم‌های شناسایی را تکمیل کرده‌اند نیز دعوت‌نامه‌های آنها صادر شده است.
وی ادامه داد: 2 هزار زن سرپرست خانوار سال گذشته در خرمشهر شناسایی شدند که فرم‌های دعوت‌نامه آنها توزیع می‌شود.
جلیلیان تصریح کرد: آخرین مرحله پرداخت سود سهام عدالت نیز شاغلان دولت و نیروی انتظامی بوده و هنوز مرحله دیگری اعلام نشده است.
وی در ادامه گفت: اداره کار و امور اجتماعی سایتی را در نظر گرفته که از طریق سایت شناسایی‌های جدید در سال جاری صورت می‌گیرد.
وی در ادامه افزود: مهلت ثبت‌نام جهت دریافت فرم شناسایی سهام عدالت تا پایان شهریور ماه سال جاری بوده است که با رایزنی‌های صورت گرفته و با کمک فرمانداری، این مهلت زمان تمدید شد.
رئیس هیئت مدیره تعاونی سهام عدالت خرمشهر اظهار داشت: تاکنون 72 هزار و 645 خرمشهری سهام‌دار شده‌اند و از این تعداد در مرحله نخست افراد زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و نیروهای مسلح، در مرحله دوم عشایر و روستائیان و در مرحله سوم بازنشستگان دولت به همراه کارکنان آموزش و پرورش و همچنین شاغلان دولت و نیروی انتظامی سود سهام خود را دریافت کرده‌اند.
وی در پایان افزود: توزیع سود سهام عدالت در میان مردم یکی از بزر‌‌گ‌ترین گام‌های دولت در راستای اجرای عدالت در سطح کشور است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول