اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج اصناف کشور خبر داد:

رونمایی از 5 جلد کتاب ثبت خاطرات اصناف در دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج اصناف کشور از رونمایی پنج جلد کتاب ثبت خاطرات اصناف در دوران دفاع مقدس در هفته بسیج امسال خبر داد.

رونمایی از 5 جلد کتاب ثبت خاطرات اصناف در دفاع مقدس
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان فریدونکنار به نقل از روابط عمومی کانون بسیج اصناف فریدونکنار، سردار جمشید مشایخی در حاشیه بازدید از این مرکز با اعلام این خبر اظهار داشت: همکاری و تعاملی که بین مجامع امور صنفی و سازمان بسیج اصناف برقرار است سبب شد تا ما شاهد روند چشمگیری در راستای ماموریت‌های بسیج اصناف باشیم.
وی با بیان اینکه با تعامل بین مجمع امور صنفی، بسیج اصناف و بازرگانی شاهد شکوفایی بیشتری خواهیم بود، تصریح کرد: اصناف و بازاریان در هشت سال دفاع مقدس نه تنها با مال بلکه در مسیر جهاد یا خود شربت شهادت نوشیدن یا فرزندان به تبعیت از ولی امر مسلمین راهی جهاد می‌شدند.
رئیس سازمان بسیج اصناف کشور با اعلام اینکه امروز ما تلاش می‌ کنیم تا یاد و خاطره شهدای اصناف را گرامی داریم، بیان داشت: با برگزاری یادواره‌ها و ثبت خاطرات سعی می‌کنیم روز به روز یکی از قشرهایی که در تمام مراحل انقلاب همراه ولایت و رهبری بوده‌اند را به نسل جوان انقلاب معرفی کنیم.
وی با اشاره به اینکه به این جهت بازار همیشه مورد هجوم دشمن بوده، یادآور شد: امروز یکی از مهم‌ترین کار ما فرهنگی است و آن هم انعکاس این خدمات و انتقال آن به نسل جدید است. 
مشایخی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که اصناف باید این موقعیت معنوی را حفظ کند، تاکید کرد: باید در سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع امام جعفر صادق(ع) تجمعی در بازار شکل بگیرد.
وی از پیشکسوتان خواست تا تلاش کنند ثبت خاطرات شکل بگیرد و در هفته بسیج پنج جلد کتاب خاطرات اصناف در دوران دفاع مقدس رونمایی می‌شود.
رئیس سازمان بسیج اصناف کشور برگزاری نماز جماعت در بازار را یکی از راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن دانست و افزود: برگزاری جلسات فقه اسلامی بازار نیز باید در دستور کار اصناف قرار بگیرد.
مشایخی همچنین در پایان از برگزاری همایش تبیین نقش اصناف در آذر ماه سال جاری به صورت کشوری خبر داد.
انتهای پیام/خ30
   
 
  
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول