اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سمنان:

عید غدیر عید الله اکبر است/ فقط عنوان شیعه را یدک نکشیم

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: عید غدیر، بزرگ‌ترین عید مسلمانان و به تعبیر ائمه اطهار (ع)، "عید الله اکبر" است.

عید غدیر عید الله اکبر است/ فقط عنوان شیعه را یدک نکشیم
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی استادحسینی عصر امروز در جلسه کمیته برگزاری مراسم دهه امامت و ولایت که در سالن جلسات فرماندهی سپاه استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: باید تلاش کنیم که تنها ناممان شیعه نباشد و در همه امور پیرو حقیقی ائمه اطهار (ع) باشیم.
وی اضافه کرد: زمانی در زندگی مادی و معنوی خود موفق خواهیم بود که سیره امامان را بیشتر در زندگی خودمان پیاده کنیم.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان داشت: هر مسلمانی به خصوص شیعیان باید وظیفه خود را نسبت به این عید عزیز و عظیم انجام دهند.
استادحسینی با بیان اینکه عید غدیر عید اصلی مسلمانان و شیعیان به حساب می‌آید، تصریح کرد: مانند همه موضوعات ارزشی در خصوص بزرگداشت این عید سعید نیز، سپاه و بسیج خود را مکلف به حضور پررنگ در صحنه می‌داند؛ بنابراین ستادی به عنوان ستاد برگزاری دهه بزرگداشت امامت و ولایت در سپاه استان سمنان فعال شده است.
وی اظهار داشت: علاوه بر حضور و مشارکت مجموعه بسیج در جامعه برای برگزاری شکوهمند اعیاد قربان و غدیر، در مجموعه داخلی سپاه نیز بیش از 38 برنامه تهیه و تدوین شده است که در بازده‌ زمانی عید قربان تا غدیر اجرایی خواهد شد.
همچنین حجت‌الاسلام جعفر رعایتی مسئول نمایندگی ولی‏‏فقیه در سپاه استان سمنان در این نشست با گرامیداشت این اعیاد گفت: پاسداران و بسیجیان تمام فکر و توان جسمانی خود را به کار گرفته و به میدان می‌آورند تا شاهد برگزاری عیدی شکوهمند بوده و برای امام علی (ع) و توسعه فرهنگ علوی فعالیت سازنده و موثری را انجام دهند.
گفتنی است؛ در این نشست که اعضای شورای معاونان سپاه استان سمنان نیز حضور داشتند، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان به عنوان دبیر ستاد غدیر سپاه استان معرفی شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول