اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری؛

حوزه کشاورزی آذربایجان غربی 300 میلیارد تومان متضرر شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل جهادکشاورزی آذربایجان غربی گفت: در سال جاری حوزه کشاورزی آذربایجان غربی 300 میلیارد تومان متضرر شد.

حوزه کشاورزی آذربایجان غربی 300 میلیارد تومان متضرر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمد‌رضا اصغری ظهر امروز در چهارمین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران که در سالن جلسات معاونت امور عمرانی استانداری تشکیل شد، اظهار داشت: در سال جاری مبلغ قابل توجهی خسارت به بدنه کشاورزی استان وارد شده است که باید ستاد مدیریت بحران توجه خود را به این مسئله معطوف کند.
وی افزود: کشاورزی مهمترین بخش اقتصاد استان را شامل می‌شود و مهمترین ظرفیت استان قلمداد می‌شود به طوری که اگر مسئولان به دنبال افزایش درآمد اقشار مختلف مردم هستند باید به این حوزه رونق دهند.
این مسئول خاطرنشان کرد: جهادکشاورزی متشکل از اداره کل منابع طبیعی، اداره کل دامپزشکی، شیلات و تعاون روستایی است که انتظار می‌رود فعالیت‌ها، برنامه‌ها و مشکلات این دستگاه‌ها را مسئولان به طور جدی مورد توجه قرار دهند.
وی در ادامه گفت: در سال جاری حدود 120 میلیارد تومان از تگرگ متضرر شده‌ایم که باید برای کاهش میزان خسارات در این حوزه و مقابله با آن تمهیدات لازم از سوی متولیان امور اتخاذ شود و اعتبارات مورد نیاز هم اختصاص پیدا کند.
این مسئول یادآوری کرد: باید اولویت‌ها و ظرفیت‌های استان با نگاه عمیق و فرابخشی مورد توجه قرار بگیرد تا از طریق اعمال مدیریت‌های مناسب در راستای کاهش مخاطرات و آسیب‌ها گام برداریم تا به دنبال آن هزینه مردم در حوزه‌های مختلف کم شود.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول