اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی رشته سه‌گانه استان اصفهان:

علاقه تنها رمز موفقیت ورزشکاران رشته سه‌گانه است

خبرگزاری فارس: مربی رشته سه‌گانه استان اصفهان گفت: ورزشکاران رشته سه‌گانه به خاطر علاقه شخصی و البته به امید وعده‌های مسئولان ورزشی استان اصفهان در رقابت‌های مختلف داخلی و خارجی شرکت می‌‌کنند.

علاقه تنها رمز موفقیت ورزشکاران رشته سه‌گانه است
مسعود حجه فروش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: برای پیشرفت ورزش در همه جای دنیا پول حرف نخست را می‌زند و ایران هم از این قاعده کلی نمی‌تواند خود را خارج کند.
وی که سمت مربیگری تیم‌ ملی را نیز بر عهده دارد با اشاره  به اینکه کمبود پول سبب جدا شدن قهرمانان رشته سه‌گانه از هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان اصفهان شده است، تصریح کرد: فرشاد ‌داد‌فر یکی از قهرمانان ملی در رشته سه‌گانه است که از تیم اصفهان به دلیل نبود امکانات مالی در استان اصفهان به تیم مقاومت زنجان پیوست.
مربی تیم سه‌گانه استان اصفهان ادامه داد: البته شرایط نامساعد مالی برای تمام هیئت‌های ورزشی استان اصفهان و باشگاه‌های ورزشی قدرتمند مانند باشگاه ذوب‌آهن مشکلات خاصی را به وجود آورده است به‌گونه‌ای که باشگاه‌ فوتبال ذوب‌آهن نیز در اثر کمبود منابع مالی دچار بحران شده و به همین دلیل از جایگاه اصلی خود دور شده است.
وی در مورد استعداد‌های فراوان ورزش سه‌گانه در سطح استان اصفهان به فرشاد و فرزاد دادفر ‌از قهرمانان ملی‌پوش اصفهانی اشاره کرد و گفت: نوید سلیمی‌پور، صمد‌‌ رضوی، آرن‌ قاراخانیان، صادق فرخ‌نیا و محمد باقری نیز از قهرمانان با استعداد ورزش سه‌گانه در استان اصفهان یاد کرد.
حجه فروش همچنین افزود: مرحله پایانی رقابت‌های لیگ سه‌گانه کشور اواخر دی‌ماه سال جاری به دلیل بروز سرمای کشور و جو ناپایدار فعلی در یکی از شهرهای جنوبی ایران مانند قشم، بوشهر یا بندرعباس برگزار می‌شود.             
وی در پایان با اشاره به علاقه‌مندان فراوان رشته سه‌گانه در استان اصفهان گفت: ورزش سه گانه از سه رشته شنا، دوچرخه سواری و دو ‌و میدانی تشکیل شده است که در شنا ورزشکاران یک هزار و 500 متر را در آب‌های آزاد شنا می‌کنند و پس از آن با دوچرخه 40 کیلومتر را رکاب می‌‌زنند و در پایان رقابت‌ نیز ورزشکاران باید 10 کیلومتر از مسیر مسابقه را به دوومیدانی اختصاص دهند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول