اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون گروه مشاوران جوان رئیس جمهوری:

نخبه‌پروری سیاسی هدف تشکیل مشاوران جوان است

خبرگزاری فارس: معاون امور استان‌های گروه مشاوران جوان نهاد ریاست جمهوری گفت: نخبه پروری سیاسی و اجتماعی و جانشین پروری از جمله سیاست‌های تشکیل مجموعه مشاوران جوان است.

نخبه‌پروری سیاسی هدف تشکیل مشاوران جوان است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حمیدرضا افراشته ظهر امروز در مجمع مشاوران جوان استانداری بوشهر اظهار داشت: مشاوران جوان یک نهاد سیاسی نیست و سیاسی کاری نمی‌کند ولی با توجه به حضور 85 درصدی مردم در انتخابات باید بتوانیم این اعتماد مردم به دولت که بخش عظیمی از آن را جوانان تشکیل می‌دهند تداوم یابد.
افراشته خاطرنشان کرد: مشاوران جوان با نگاه عقیدتی و خالصانه در حال فعالیت هستند و امیدواریم این فعالیت‌ها تداوم یابد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیداری اسلامی که در دنیا صورت گرفته گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی گفتمان انقلاب در خارج از کشور صادر شده و این امر موجب تحولات جهانی شده است.
افراشته اضافه کرد: منشاء بیداری اسلامی و تحولات جهانی دنیا گفتمان انقلاب اسلامی است که توسط دولت‌های نهم و دهم انجام شده است.
وی گفت: با عنایت رئیس جمهوری به بحث جوانان در دولت‌های نهم و دهم، جوانان وارد عرصه اجرایی کشور شدند و مجموعه جوان به عنوان بانک اطلاعاتی مدیران برای دولت به شمار می‌رود.
وی اضافه کرد: مشاوران جوان ذخیره‌ای برای دولت‌های آینده هستند و نباید با پایان دولت دهم این مجموعه نیز پایان یابد.
افراشته تصریح کرد: تغییر مدیران یک ضرورت اجتناب ناپذیر است و باید نسل جدید جایگزین مدیران قدیمی شوند که در قالب مشاوران جوان و شناسایی نخبگان و نخبه پروری سیاسی اجتماعی می‌توانیم به این افق دست یابیم.
وی با تاکید بر اینکه مدیران آینده کشور باید در کنار مدیران فعلی تربیت شوند، یادآور شد: با سیاست جانشین پروری، مشاوران جوان در کنار مدیران سازماندهی می‌شوند و این افراد برای ورود به عرصه های مدیریتی آینده آماده می‌شوند.
افراشته اضافه کرد: هدف ما تنها افزایش مجموعه مشاوران جوان نیست بلکه کیفی کار کردن از اهداف اصلی مشاوران جوان است که با یک حرکت متوازن و هدفمند به جلو برویم.
وی با تاکید براینکه باید در کنار هر مدیر اجرایی یک مشاور جوان باشد، تصریح کرد: تشکیل شورای اداری جوان در استانداری‌ها و فرمانداری‌ها و استخدام قراردادی مشاوران جوان در فرمانداری‌ها از جمله کارهایی است که در راس برنامه‌های مجمع مشاوران جوان قرار دارد.
افراشته افزود: در دهه چهارم که دهه توسعه و پیشرفت است داشتن جوانانی کارآمد یکی از ضرورت‌های اجتناب ناپذیر است که باید مورد توجه قرار گیرد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول