اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش شیوه‌های نوین درمان ناباروری مطرح شد:

صدا و سیما به حوزه درمان ناباروری اهمیت دهد

خبرگزاری فارس: همایش اخلاق و شیوه‌های نوین درمان ناباروری در قسمت پایانی کار خود از معاونت سلامت سیمای جمهوری اسلامی ایران خواست تا به حوزه درمان ناباروری و فناوری‌های آن، بیش از پیش اهمیت دهد و ابعاد مختلف علمی، اخلاقی و فقهی این حوزه را به سمع و نظر مردم ایران برساند.

صدا و سیما به حوزه درمان ناباروری اهمیت دهد
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، اعضای همایش اخلاق و شیوه‌های نوین درمان ناباروری پس از پایان این همایش، عصر امروز با صدور قطع‌نامه‌ای به کار خود پایان دادند.
در دومین همایش اخلاق و شیوه‌های نوین درمان ناباروری مقرر شد تا با تبادل تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین انجمن ناباروری ایران و دانشگاه علوم پزشکی جهرم مراحل طراحی و ثبت داده‌های بانک اطلاعاتی اهدا کنندگان تهیه و اقدامات لازم در این مورد برای ارائه شدن تا حصول نتایج صورت پذیرد.
همچنین از مسئولان و دست‌اندرکاران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جهرم و انجمن علمی تخصصی باروری و ناباروری ایران درخواست شد که بستر لازم را برای برگزاری کنگره آتی به صورت بین‌المللی فراهم کنند.
در پایان این همایش همچنین با یادآوری لزوم توجه بیشتر به تدوین اخلاق پزشکی اسلامی توسط مراکز تحقیقاتی فعال در عرصه سلامت از معاون سلامت سیمای جمهوری اسلامی ایران در خواست شد تا به حوزه درمان ناباروری و فناوری‌های آن، بیش از پیش اهمیت داده و ابعاد مختلف علمی، اخلاقی و فقهی این حوزه را به سمع و نظر مردم ایران برساند.
همچنین برای ارتباط علمی و فراهم شدن زمینه رشد و توسعه اساتید و دست‌اندرکاران، بر لزوم تشکیل «انجمن علمی اساتید و صاحب‌نظران اخلاق پزشکی کشور» تاکید شد.
به گزارش فارس، در پایان دومین همایش اخلاق و شیوه‌های نوین درمان ناباروری جهرم حشمت‌الله ازهر، حیدرعلی میمنه، معصومه گلستان، محمد عباس زاده، فریده یزدان پناه، سعیده عرفانیان، طاهره طاهری، آناهیتا خدابخشی به عنوان سخنرانان و مقالات علیرضا ابولخیر، فریدون کاووسی برتر شناخته شدند.
همچنین آثار رسول اسلامی اکبر مهرنوش مع‌الحق، آرمیتا برنازی، معصومه محمد پور، فروغ فرخ آبادی، محمد پور احمدی، محمدعلی خلیلی به عنوان پوستر برتر این همایش معرفی شدند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول