اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالروز حماسه مردمی 9 دی برگزار می‌شود؛

برگزاری همایش بصیرت‌افزایی بانوان در آبپخش

خبرگزاری فارس: مسئول امور بانوان بخشداری آبپخش از برگزاری همایش بصیرت‌افزایی بانوان در آبپخش به مناسبت سالروز حماسه مردمی 9 دی‌ماه خبر داد.

برگزاری همایش بصیرت‌افزایی بانوان در آبپخش
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، فاطمه جهان‌افروز پنجشنبه شب در نشست کمیته بانوان بخشداری آبپخش اظهار داشت: 9 دی‌ماه حماسه‌ای بزرگ در تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی ایران است و تمامی اقشار و آحاد جامعه باید در بزرگداشت این روز تاریخی حضور فعال و مستمر داشته‌ باشند.
وی افزود: پیوند دادن 9 دی ماه با عاشورا، بصیرت و آگاهی، حضور در صحنه مردم و دفاع از اصول و ارزش‌های انقلاب بخش مهم و ماندگار این حماسه است که باید در مجموعه برنامه‌های سالگرد این روز به تمام ابعاد آن توجه شود.
جهان‌افروز خاطرنشان کرد: نقش موثر عاشورا در رقم خوردن حماسه 9 دی ماه باید مورد توجه قرار گیرد، زیرا مردم در این روز با بهره‌گیری از فرهنگ عاشورا، عاشورایی دیگر را خلق کردند.
مسئول امور بانوان بخشداری آبپخش با اشاره به نامگذاری 9 دی تا 19 دی به نام دهه بصیرت عنوان کرد: در مقطع حساس کنونی که منافقین کوردل و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با تمام توان در راستای مقابله با اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند با بصیرت‌افزایی در جامعه فتنه‌ها و توطئه‌های آنها را خنثی کنیم.
جهان‌افروز بیان داشت: حماسه 9 دی تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت و تجلی ولایت‌پذیری ملت ایران بود و باید برنامه‌ریزی لازم و راهبردی برای بزرگداشت هرچه بهتر این دهه و این روز تلاش کنیم.
وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های واقعه 9 دی‌ماه 88 حضور گسترده مردم در صحنه برای نشان دادن اعتقاد و پایداری و وفاداری به انقلاب با تبعیت از ولایت و مقام معظم رهبری بود.
این مسئول خاطرنشان کرد: فتنه‌گران ادامه دهندگان راه یزیدیان و طرفداران باطل هستند و افرادی که در حماسه باشکوه 9 دی‌ماه شرکت کردند، در صف حسینیان و فعالان راه علویان قرار دارند و طرفدار حق و حقیقت هستند.
مسئول امور بانوان بخشداری آبپخش گفت: کمیته بانوان بخشداری آبپخش در نشست‌های تخصصی برنامه‌های متنوعی برای حماسه 9 دی و دهه بصیرت اندیشیده و فعالیت‌های فرهنگی رکن اساسی تمامی این فعالیت‌هاست.
جهان‌افروز اذعان داشت: برگزاری همایش بصیرت‌افزایی بانوان، تهیه تراکت، بروشور، شرکت فعال در نماز جمعه 9 دی‌ماه تنها بخشی از فعالیت‌های کمیته بانوان بخش آبپخش در بزرگداشت حماسه 9 دی‌ماه است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول