اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان مجری تأسیسات دولتی:

تحویل 25 بیمارستان کشور در سال 90

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی کشور از تحویل 25 بیمارستان کشور تا پایان آبان ماه سال 90 خبر داد و گفت: حدود 180 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت بیمارستان جدید از سوی دولت در استان مازندران نیز اختصاص پیدا کرد.

تحویل 25 بیمارستان کشور در سال 90
محمدجعفر علیزاده شب گذشته در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: مازندران در بخش ساخت اماکن عمومی، درمانی و بیمارستانی در بین استان‌های کشور پیشرفت خوبی داشته و پروژه‌های مهمی نیز در اختیار دارد.
وی با اشاره به دو پروژه بیمارستانی بزرگ مازندران افزود: بیمارستان‌های امام خمینی(ره) آمل و بیمارستان 160 تختخوابی چالوس از مهم‌ترین پروژه‌های جاری هستند که امیدواریم تا پایان سال اجرایی 90 یعنی تا تیر ماه 1391 این پروژه‌ها به بهره‌برداری رسیده و وارد فاز تجهیز شوند.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اختصاص اعتبار دولت برای ساخت بیمارستان‌های جدید در این استان شمالی کشور یادآور شد: بیش از 180 میلیارد تومان از سوی دولت برای پروژه‌های بیمارستانی جدید در مازندران اختصاص پیدا کرده است. 

* تحویل 25 بیمارستان کشور تا پایان هشت ماه نخست سال 90
علیزاده با تاکید اینکه از ابتدای سال 1390 تاکنون بیش از 25 بیمارستان در سطح کشور تحویل داده‌ایم، ابراز داشت: از سوی وزارت راه و شهرسازی در این استان حدود 10 بیمارستان در دست ساخت و اجرا است که حدود یک هزار و 500 تخت بیمارستانی را به خود اختصاص می‌دهد.
مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی کشور ادامه داد: روند ساخت بیمارستان‌های دولتی کشور بر اساس زمان‌بندی‌های لازم در حال پیشرفت است که بازدیدهای لازم از آنها انجام شده و از روند اجرایی و چگونگی کار در آنها مطلع هستیم.
وی ابراز امیدواری کرد: به همان نسبت که بر پروژه‌های جدید ما در کشور اضافه می‌شود به همان میزان و حتی بیشتر پروژه تحویل هموطنانمان می‌دهیم البته در این پروژه‌ها زمان‌بندی منطقی داریم تا به موقع طرح‌ها به اتمام رسیده و بازخورد و عملکرد دولت در بین مردم مشهود باشد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول