اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار خبر داد:

معرفی تولیدکنندگان برتر کشاورزی در فریدونکنار

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار از معرفی تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

معرفی تولیدکنندگان برتر کشاورزی در فریدونکنار
علیرضا غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: اجرای مدرسه رادیویی با موضوع آزمون خاک باغات و اهدای جوایز به برندگان و شناسایی و معرفی تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی سال 91 و تقدیر از تولید کنندگان برتر سال 90 از مهمترین برنامه‌های این حوزه بوده است.
وی گفت: فعالیت‌های شش ماهه نخست امسال مربوط به واحد آموزش و ترویج مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فریدونکنار رضایت بخش و گسترده بوده است.
غلامی بیان داشت: اجرای پروژه مدیریت مصرف بهینه آب به روش FFS در روستای حیدرکلا و اجرای طرح تسریع انتقال یافته‌های تحقیقاتی برنج در روستای جزین انجام شده است. 
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فریدونکنار همچنین از اجرای پروژه پرورش کرم زباله‌خوار و تولید کود ورمی کمپوست در روستای بنه‌کنار با مشارکت زنان روستایی و برگزاری سه دوره آموزش مهارتی بهره‌برداران چهار روزه با موضوع‌ زراعت برنج، مبارزه با آفات و بیماری‌های زراعی برنج و پرورش توت فرنگی به میزان 288 نفر روز خبر داد.
وی ادامه داد: کارگاه‌ها و بازدیدهای آموزشی ترویجی در حوزه زراعی، باغی، امور دام و آب و خاک به میزان یک هزار و 370 نفر روز و همچنین دوره آموزشی اصول سم‌پاشی و مبارزه با آفات و بیماری‌ها برای سمپاش‌های منطقه به میزان 23 نفر روز نیز برگزار شده است.
غلامی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی ویژه مرغداران منطقه به میزان 22 نفر روز گفت: کارگاه‌های آموزشی ویژه زنان روستایی در موضوعات مختلف به میزان 190 نفر روز به مرحله اجرا درآمده است.
این مسئول اجرای طرح بسیج سازندگی اردوی هجرت 3 با حضور 20 نفر از بسیجیان فعال به مدت 75 روز به میزان یک هزار و 500 نفر روز، تهیه و توزیع جزوات و اطلاعیه‌های آموزشی ترویجی به میزان یک هزار و 350 جلد، تهیه و تکثیر CD و فیلم‌های آموزشی به میزان 250 حلقه و جذب و نظارت بر فعالیت سربازان سازندگی را نیز به این لیست اضافه کرد.
به گفته غلامی نظارت بر فعالیت شرکت‌های مشاوره‌ای، فنی و مهندسی و تجهیز و نوسازی مرکز جهاد کشاورزی دهفری در شهرستان فریدونکنار انجام شده است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول