اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون‌ استانداری قزوین:

مبارزه با قاچاق کالا به جریان تولید رونق می‌بخشد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ‌امنیتی استانداری قزوین گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز به جریان تولید و ارتقای کیفیت محصولات رونق می‌بخشد.

مبارزه با قاچاق کالا به جریان تولید رونق می‌بخشد
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، سیروس صابری در چهارمین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قزوین اظهار کرد: نخستین قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مربوط به سال 1312 است که جوابگوی مسائل و مشکلات امروز در عرصه قاچاق نیست.
وی افزود: در همین راستا قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز توسط مجلس در حال تصویب بوده که بیانگر اراده جدی مسئولان در امر مبارزه با قاچاق است.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین گفت: امر مبارزه با قاچاق کالا بدون همراهی و مشارکت مردم به نتایج مطلوبی نخواهد رسید.
وی افزود: باید عرصه را برای فعالان بخش قاچاق کالا تنگ کرده و هزینه‌های فعالیت در این زمینه را افزایش دهیم.
صابری با بیان اینکه باید قوانین مبارزه با قاچاق کالا و ارز به نتیجه منتهی شود، اظهار کرد: باید تمام انبارها و مکان‌های حفظ کالا و محصول شناسنامه‌دار و بطور مستمر بازبینی شوند تا به محلی برای نگهداری کالاهای قاچاق تبدیل نشوند.
وی آینده مبارزه با قاچاق کالا را روشن و شفاف توصیف کرد و در این زمینه عنوان کرد: امروزه تمام خلاءهای قانونی در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شناسایی و در حال برداشته شدن است فلذا باید با مشارکت و همکاری دستگاه‌ها شاهد مشارکت و جدیت بیشتری در امر مبارزه با قاچاق کالا باشیم.
در ابتدای این جلسه موادی از قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز تشریح و وظایف و مأموریت‌های هر یک از سازمان‌ها و دستگاه‌ها بازخوانی شد و در ادامه گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد دستگاه‌ها در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز ارائه شد.
انتهای پیام/ج30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول