اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روزهای گذشته

28 عمل جراحی توسط متخصصان خیر دزفولی انجام شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان نظام پزشکی دزفول گفت: در روزهای گذشته خیران دزفولی فعالیت‌های بسیار زیادی برای کمک به بیماران نیازمند انجام داده‌اند که از این بین می‌توان به 28 عمل جراحی اشاره کرد.

28 عمل جراحی توسط متخصصان خیر دزفولی انجام شد

علی‌رضا مجدی‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: با پایان فعالیت گروه تخصصی مدد محرومان در مناطق محروم شهرستان دزفول بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ بیمار نیازمند معاینه و درمان شدند.

وی افزود: با تعیین مناطق محروم و کم برخوردار در شهرستان دزفول به عنوان مقصد هشتمین گروه از متخصصان اعزامی این سازمان برای ارایه خدمات رایگان درمانی، از مدتی قبل گروهی از پزشکان عمومی با استقرار در این منطقه ضمن معاینه بیماران به غربالگری بیماری‌ها و شناسایی تخصص‌های مورد نیاز مردم این بخش پرداختند.

وی بیان کرد: همچنین از دوم تا چهارم بهمن ماه جمعی از متخصصان جراحی چشم، جراحی گوش و حلق و بینی، جراحی زنان و زایمان، جراحی عمومی، متخصص مغز و اعصاب، متخصص پوست و مو، متخصص بیهوشی، متخصص داخلی، متخصص دندانپزشکی به همراه چند پزشک عمومی و ماما در مناطق مختلف این شهرستان مستقر شدند و تا پایان روز چهارم بهمن ماه بیش از ۳ هزار و ۶۵۹ نفر از بیماران را ویزیت و خدمات درمانی رایگان ارائه کردند.

انجام ۲۸ مورد عمل جراحی، و ۱۰ مورد تزریقات داخل مفصلی بخشی دیگر از خدمات رایگان متخصصان گروه مدد محرومان نظام پزشکی به بیماران نیازمند این منطقه بوده است.

انتهای پیام/ج30

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول