اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج کارگری سپاه عاشورا در آذربایجان‌شرقی:

نهضت بیداری اسلامی هدیه انقلاب اسلامی به جهانیان است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج کارگری سپاه عاشورا در آذربایجان‌شرقی، نهضت بیداری اسلامی را هدیه انقلاب اسلامی برای جهانیان دانست.

نهضت بیداری اسلامی هدیه انقلاب اسلامی به جهانیان است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی بسیج کارگری سپاه عاشورا، رضا رضوانی گفت: انقلاب اسلامی ایران تمامی معادلات استکبار جهانی را برهم زده و باعث نمایان شدن چهره حقیقی استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار در عالم شده است.

وی در ادامه افزود: ملت بزرگ ایران با اتکا به قدرت لایزال الهی و با وحدت و یکدلی با هدایت‌ها و رهبری ولی فقیه و ولی امر مسلمین توانست بر قدرت‌های ظالم و زورگو و استبدادی پیروز شود.

مسئول بسیج کارگری و کارمندی آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه کارگران و کارمندان نقش مهمی در انقلاب ایفا کردند، افزود: در پیروزی انقلاب اسلامی وحدت ملت ایران و ولایت‌مداری از عوامل اصلی پیروزی بود و این مسئله امروز به عنوان قدرت نرم انقلاب اسلامی الگو و سرمشق برای جهانیان شده است.

رضوانی در ادامه یادآور شد: به برکت انقلاب اسلامی دستاوردهای عظیمی از اقتدار و سربلندی در عرصه صنعت به وجود آمده و افزایش تولید در تمام مراکز تولیدی و صنعتی از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی در کشور است و ابتکارها و خلاقیت این زحمتکشان میدان جهاداقتصادی با عشق به ولایت هر روز موفقیت‌های بزرگی را کسب می‌کنند.

وی، به برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در سازمان بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورا اشاره کرد و افزود: کارگران بسیجی گرامیداشت این ایام پرافتخار انقلاب را به منظور تحقق فرامین مقام عظمای ولایت در امر جهاداقتصادی با هدف افزایش تولید برگزار خواهند کرد و برای تجدید بیعت با شهدا مراسم غبارروبی مزار شهیدان و حضور در زیارتگاه‌های شهدای گمنام اجرا می‌شود.

رضوانی تصریح کرد: همچنین جشن‌های دهه فجر با حضور کارکنان و خانواده‌های آنها با همکاری و همت مدبران لایق و بسیجی استان در تمام کارخانه‌ها و اداره‌ها برپا می‌شود.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول