اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با 22 بهمن ماه صورت می‌گیرد

صدور پروانه‌های کسب به صورت الکترونیکی در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: همزمان با 22 بهمن ماه سال جاری پروانه‌های کسب در استان زنجان به صورت الکترونیکی صادر می‌شود.

صدور پروانه‌های کسب به صورت الکترونیکی در زنجان

 

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد کاوندی ظهر امروز در جلسه بررسی آخرین وضعیت بازار با اشاره به فعالیت 69 اتحادیه صنفی، اظهار داشت: حدود 30 هزار واحد صنفی نیز در استان زنجان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه مجمع امور صنفی استان زنجان در سطح کشور رتبه یازدهم را کسب کرده است، خاطرنشان کرد: استان زنجان در زمینه برخورد با عرضه کالاهای قاچاق و دخانی در سطح کشور رتبه هفتم را دارد.

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه سیستم اتوماسیون واحد نظارت بر اصناف راه‌اندازی می‌شود، ادامه داد: در زمینه رسیدگی به شکایات مردم نیز استان زنجان رتبه سوم کشوری را کسب کرده است.

وی با اشاره به بررسی قیمت بازار به صورت روزانه توسط مجمع امور صنفی استان زنجان، گفت: ساماندهی واحدهای فاقد پروانه کسب و تشکیل کمیسیون سه‌گانه در مجمع امور صنفی نیز از اقدامات دیگر این مجمع طی سال جاری بوده است.

همچنین در ادامه جلسه از واگذاری مسائل مربوط به بازار به مجمع امور صنفی استان سخن به میان آمد که از همکاری شایسته مجمع در این راستا تقدیر شد.

لازم به ذکر است، که در جلسه بررسی آخرین وضعیت بازار به پالایش بازار استان زنجان اشاره شد تا از اجحاف حقوق مصرف‌ کنندگان جلوگیری شود.

با توجه به اینکه افرادی به دلایل کسب سود بالا موجب ایجاد تلاطم در بازار می‌شوند، افرادی نیز با نگاه مغرضانه خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این تلاطم را در بازار ایجاد می‌کنند، که باید با برنامه‌ریزی‌ها و هوشیاری‌ها پیشگیری شوند.

در این جلسه همچنین به اهمیت حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره شد و مسئولان خواستار حضور فعال در این حماسه شدند.

با وجود توطئه‌های دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران حضور گسترده و فعال مردم در پای صندوق‌های رای توطئه‌های آن‌ها را خنثی می‌کند.

همچنین در پایان به نقش مهم بازار و بازاریان در پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره شد و از آن  بی‌بدیل و بی‌نظیر یاد شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول