اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای تدوین طرح کسب و کار

صاحبان ایده از مشاوره‌های تکمیلی بنیاد نخبگان استفاده کنند

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد نخبگان اصفهان گفت: صاحبان ایده می‌توانند پیش از تدوین طرح کسب و کار، ارزش‌گذاری فناوری و موارد دیگر مرتبط با ایده خود از مشاوره‌های تکمیلی رایگان بنیاد نخبگان اصفهان در این زمینه استفاده کنند.

صاحبان ایده از مشاوره‌های تکمیلی بنیاد نخبگان استفاده کنند

هادی اکبرزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: پس از برگزاری همایش تخصصی از اختراع تا راه‌اندازی کسب و کار دانش‌‌بنیان به دلیل درخواست‌های مکرر صاحبان ایده برای ارائه مشاوره‌های تکمیلی در زمینه تدوین طرح کسب و کار، امور اقتصادی و مالی طرح‌ها، زمینه‌های فنی و تخصصی ایده و مبانی مالکیت فکری، ارزش‌گذاری فناوری و مسائل حقوقی، این بنیاد شرایطی را فراهم آورده است تا مخترعین و صاحبان طرح و ایده بتوانند سؤال‌های خود را پیرامون موضوع‌های یاد شده به سادگی با کارشناسان و متخصصان مطرح کنند.

وی افزود: بر این اساس مخترعان و مبتکرانی که درصدد تجاری‌سازی ایده خود بوده و یا به دنبال حفظ و توسعه کسب و کارهای مبتنی بر دانش فنی خویش هستند باید با مراجعه به  سایت بنیاد نخبگان اصفهان به آدرس  www.Isfahan.bmn.ir و ثبت اطلاعات خود در  نوبت مشاوره قرار گرفته و پرسش‌های خود را پیرامون نحوه طی نمودن مسیر اختراع و تجاری‌‌سازی ایده با کارشناسان مربوطه مطرح نمایند.

رئیس بنیاد نخبگان اصفهان با اشاره به حضور 90 مخترع اصفهانی در جشنواره ملی نوآوری فجر انقلاب گفت: 90 مخترع اصفهانی در چهارمین جشنواره ملی نوآوری فجر انقلاب اسلامی که از 15 تا 18 بهمن‌ماه در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار شد، حضور داشتند.

وی ادامه داد: 65 نفر از افراد شرکت‌ کننده در این همایش در بخش تجاری‌سازی اختراعات شرکت داشتند که از میان آنها حدود 35 نفر موفق شدند برای تجاری‌سازی اختراع خود با صاحبان صنایع شرکت ‌کننده در این جشنواره قرارداد ببندند.

اکبرزاده تصریح کرد: 25 نفر از افراد شرکت‌د کننده در جشنواره همگام داوری طرح‌ها در اصفهان امتیاز لازم را به دست نیاورده بودند که در این جشنواره به منظور داوری مجدد اختراعشان و در راستای کسب تسهیلات بنیاد ملی نخبگان شرکت داشتند.

وی اضافه کرد: مخترعان استان اصفهان از نظر آماری بیشترین تعداد شرکت کننده در این جشنواره را به نسبت دیگر استان‌ها داشتند که این موضوع نشانه توانایی بالای مخترعان استان اصفهان در ایده‌پردازی و نوآوری است.

رئیس بنیاد نخبگان اصفهان با بیان اینکه در سال جهاد اقتصادی بنیاد نخبگان استان اصفهان با هدف تبدیل ایده به کسب و کار دانش‌بنیان و تجاری‌سازی اختراعات برنامه‌ریزی منسجم و کاربردی انجام داد، تصریح کرد: نتیجه این اقدام‌ها را در جشنواره ملی نوآوری و شکوفایی فجر انقلاب اسلامی که به نوعی جشن ملی نوآوری و شکوفایی ایران اسلامی بود، شاهد بودیم.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول