اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخاب بزرگ اسفند/83

اخلاق انتخاباتی رعایت شود / طرفداران آخرتشان را به دنیای دیگری نفروشند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‏فقیه در استان و امام جمعه سمنان تاکید کرد: همه نامزدها و حامیان آنها باید در روزهای باقیمانده تا روز انتخابات، اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند و طرفداران داوطلبان آخرت خود را به دنیای دیگری نفروشند.

اخلاق انتخاباتی رعایت شود / طرفداران آخرتشان را به دنیای دیگری نفروشند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیت‏الله سید محمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‏های نماز جمعه این هفته و در جمع مردم سمنان اظهار کرد: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پیش است و به یاری خداوند متعال به شکل مطلوبی در روز 12 اسفند امسال برگزار می‏شود.

وی با بیان اینکه نباید در تبلیغات انتخاباتی نسبت به تخریب رقیبان اقدام کرد، گفت: نامزدهای ورود به مجلس نهم و طرفداران آنها فقط باید خود را اثبات کنند و این اثبات کردن به هیچ وجه نباید در نفی دیگری باشد.

امام جمعه سمنان ادامه داد: در روزهای اخیر متاسفانه برخی در کشور با گفتار، نوشتار و دیگر ابزارهای موجود و در دسترس خود به تخریب نامزدهای انتخاباتی مبادرت می‏ورزند و همه باید بدانند که این اقدامات به هیچ وجه پسندیده نیست.

شاهچراغی از همه کاندیداها و طرفداران آنها خواست تا همواره حق و انصاف و خداوند متعال را در نظر داشته باشند و به یاد روز قیامت، به تخریب و زدن تهمت و افترا به دیگری اقدام نکنند.

وی تاکید کرد: کسی که تهمتی می‏زند، افترایی به احدی می‏بندد، تخریب می‏کند یا سخن ناحقی درباره فرد دیگر حاضر در انتخابات می‏گوید، باید بداند که در روز قیامت باید پاسخگو باشد.

امام جمعه سمنان ادامه داد: رعایت اخلاق انتخاباتی و صورت انصاف و عقیده در تبلیغات انتخاباتی همواره یکی از توصیه‏های مکرر و موکد رهبر معظم انقلاب اسلامی در روزهای باقیمانده تا انتخابات بوده است.

شاهچراغی از همه مردم خواست تا نسبت به شناسایی کاندیداهایی که خود یا طرفداران آنها نامزد دیگری را تخریب می‏کنند اقدام کنند و به این افراد به هیچ وجه رای ندهند.

وی با بیان اینکه در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی همه باید به شاخص‏های مد نظر رهبر انقلاب و بنیانگذار کبیر نظام اسلامی توجه داشته باشند، حرکت در مسیر اجرای خواسته‏های این دو عزیز بزرگوار را سبب رقم خوردن انتخاباتی پرشور و با آگاهی بالا توصیف کرد.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه از همین جا همه اقشار و مردم استان سمنان را به حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز 12 اسفند سفارش می‏کنم و از خداوند متعال می‏خواهم که انتخابات آتی زمینه‏ساز رشد نظام شود، بیان کرد: نحوه انتخاب بسیار مهم است و رای‏دهندگان باید توجه داشته باشند که چه کسی را به مجلس می‏فرستند و آیا این فرد اصلح است یا خیر؟

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول