اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت و تجارت دشتستان خبر داد

توزیع 740 تن مواد غذایی با قیمت تعاونی در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت و تجارت دشتستان از توزیع 740 تن مواد غذایی با قیمت تعاونی در دشتستان خبر داد.

توزیع 740 تن مواد غذایی با قیمت تعاونی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان ابوالقاسم محمدزاده بعد از ظهر امروز در نشست تنظیم بازار شهرستان دشتستان اظهار داشت: برای رفاه و آسایش مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم و این امر در ایام تعطیلات و شب عید شتاب بیشتری خواهد داشت.

وی افزود: فرماندار دشتستان و سایر مسئولان همکاری و تلاش بسیار خوبی برای تنظیم بازار دارند و امیدوار هستیم بتوانیم رضایت خاطر مردم را جلب کنیم.

رئیس اداره صنعت و معدن شهرستان دشتستان از اجرای طرح ویژه نظارتی در دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: طرح نظارت بر قیمت کالا و خدمات در ایام نوروز از دهم اسفندماه تا 20 فروردین اجرا می‌شود.

محمدزاده تصریح کرد: فروش حراج بر اساس ماده 70 قانون نظام صنفی با تخفیف 15 درصدی زیر قیمت متعارف بازار انجام خواهد شد.

وی از برگزاری نمایشگاه فروش بهاره در دشتستان خبر داد و گفت: این نمایشگاه با تلاش اداره صنعت و تجارت دشتستان از 15 تا 25 اسفندماه برپا خواهد شد.

رئیس اداره صنعت و تجارت دشتستان از توزیع 740 تن کالا با قیمت تعاونی در دشتستان خبر داد و افزود: با برنامه‌ریزی صورت گرفته بیش از 740 تن کالا شامل مرغ، میوه، روغن، برنج و شکر به قیمت تعاونی در سطح شهرستان توزیع می‌شود.

فرماندار دشتستان نیز با تقدیر از تلاش‌های مسئولان شهرستان اظهار داشت: در توزیع کالاها باید دقت شود و مردم باید رضایت داشته باشند.

غلامحسین خسروی با اشاره به نحوه توزیع سبوس گفت: سبوس با قیمت تعیین شده به دامداران فروخته شود و باید به گونه‌ای عمل شود که بیشتر از ظرفیت تعیین شده به خارج از شهرستان انتقال داده نشود و اگر تخلفی صورت گرفت باید به شدت برخورد شود.

وی یادآور شد: اصناف و بازاریان همواره همکاری خوبی در تنظیم بازار دارند و اطمینان داریم در سال جاری نیز این امر محقق می‌شود.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول