اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای مجلس از اهواز تاکید کرد

حل مشکل بیکاری در سایه توسعه کشاورزی

خبرگزاری فارس: کاندیدای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اهواز گفت: اشتغال در استان در سایه توجه به کشاورزی و نفت قابل حل است.

حل مشکل بیکاری در سایه توسعه کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز،‌ محمد امین چلداوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: داشتن نیروی انسانی ماهر در پرتو داشتن آموزش و پرورش مقتدر به دست می‌آید، بر این اساس ضروری است، تعلیم و تربیت با توجه به رشد کیفیت و تاثیرگذاری دنبال شود.

وی افزود: برای مشکل گرد و غباراستان خوزستان تاکنون به صورت جدی کار نشده همچنین حوزه بهداشت و درمان نیز نیاز به نیروی انسانی توانمند دارد.

این نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از اهواز با بیان اینکه محرومیت‌های استان مرا به عرصه انتخابات کشاند، گفت: رفع این معضلات از برنامه‌های کاری من است.

چلداوی ادامه داد: خدمت به مردم باید مهمترین رکن و هدف برنامه‌های داوطلبان نهمین دوره مجلس شورای اسلامی باشد و آنها به سمت تخریب رقبا پیش نروند.

وی اظهار داشت: مشکل اشتغال در استان غوغا می‌کند، بسیاری می‌پندارند امنیت اولویت استان است اما امنیت، زمانی حاصل می‌شود که معضل اشتغال حل شده باشد.

این کاندیدای مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در راستای حل مشکل اشتغال باید کارهای اساسی صورت گیرد، برنامه‌ریزی‌های انجام شده را تاکنون آنگونه که باید مثمر ثمر ندانست و گفت: اشتغال در استان در سایه توجه به کشاورزی و نفت قابل حل است اما متاسفانه در نفت کمتر از نیروی بومی استفاده شده و طرح‌های کشاورزی استان نیز به نتیجه نرسیده‌اند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول