اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل خبر داد

برگزاری دومین جشنواره فروش فرش دستباف در اردبیل

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از برگزاری دومین جشنواره فروش فرش دستباف با شعار هر فروشگاه یک نمایشگاه در اردبیل خبر داد.

برگزاری دومین جشنواره فروش فرش دستباف در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل، محمدجعفر عظمایی هدف از برگزاری این جشنواره را یادآوری، معرفی، ایجاد انگیزه، تحرک و رونق بازار داخلی و ایجاد اطمینان خاطر برای مصرف‌کنندگان در استان اردبیل عنوان کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان داشت: این جشنواره تا 28 اسفندماه در 13 فروشگاه با شرایط ویژه و دارای مجوز معتبر از سازمان مربوطه ادامه می‌یابد.

عظمایی تصریح کرد: برگزاری این جشنواره علاوه بر ایجاد اطمینان خاطر به خریداران از طریق اطلاعات عرضه شده توسط برگزار کنندگان جشنواره موجب رونق کسب و کار و افزایش فروش داخلی فرش دستباف خواهد.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای این جشنواره فروشگاه فرض‌ الله طلسچیان در بازار قیصریه، میرعلی‌اصغر ذکوی و محرم همایون در بازار جلایی، آواد صفرپور، رضا شیروانی‌فر، صفر‌علی مددی‌آلو، بابک رستم‌نمدی، هدایت‌ خان‌محمدی و رفیع سوزنی شهامتی در سرای گلشن اردبیل، کریم خوش‌لحنی در بازار پنبه‌فروشان،  سیدمحمدتقی شمس در بازار علافان، اعتماد تقوی در بازار کلاه‌دوزان و محمد وثوقی ایرانی در خیابان حافظ پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول