اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر خبر داد

تشکیل صندوق حمایت از کشاورزی زنان روستایی دشتستان

خبرگزاری فارس: مدیرهماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از تشکیل صندوق حمایت از توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی دشتستان خبر داد.

تشکیل صندوق حمایت از کشاورزی زنان روستایی دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان رضا حسین‌پور بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر در سال‌های گذشته در مسیر ارائه خدمات مناسب به کشاورزان اهتمام جدی داشته و بویژه در روستاها و مناطق عشایری اهتمام خاصی داشته‌ایم.

وی افزود: دشتستان دارای بیشترین سطح زیر کشت در استان است و کشاورزی در این شهرستان رونق خاصی دارد و امیدوار هستیم رضایت خاطر کشاورزان این خطه را فراهم کنیم.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از تشکیل صندوق حمایت از توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: به دنبال امضای تفاهم‌نامه منعقده بین سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر و شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی، دفتر امور زنان روستایی و عشایری صندوق حمایت از توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان، روستایی شهرستان دشتستان پس از پیگیری‌های فراوان تشکیل شد.

حسین‌پور افزود: این صندوق به عنوان دهمین صندوق کشوری و آخرین صندوق توافق شده با شرکت مادر تخصصی حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی است که در استان بوشهر تشکیل می‌شود.

وی اضافه کرد: جلسه مجمع عمومی موسس این شرکت در اواخر بهمن امسال در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان دشتستان با حضور نمایندگان قانونی صندوق‌های اعتبارات خرد زنان روستایی و سهام‌داران و مسئولان وزارت جهاد و مسئولان شهرستان دشتستان و استان برگزار و این صندوق تشکیل شد.

حسین‌پور گفت: پس از ارائه گزارش مدیر شهرستان و معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان و توضیحات مقدماتی نمایندگان صندوق با برگزاری انتخابات، اعضاء هیئت مدیره و بازرسان (اصلی و علی‌البدل) با کسب بیشترین آراء انتخاب شدند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول