اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی فرماندار بویراحمد خبر داد

خدمات‌رسانی 60 پزشک و کادر درمانی به مسافران نوروزی بویراحمد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی فرماندار بویراحمد از خدمات‌رسانی 60 پزشک و کادر درمانی پزشکی به مسافران نوروزی این شهرستان خبر داد.

خدمات‌رسانی 60 پزشک و کادر درمانی به مسافران نوروزی بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حمید دانش‌آموز امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان که با محوریت کمیته بهداشت برگزار شد، ابراز داشت: با توجه به نام‌گذاری شهر یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت ایران لازم است تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان و نهادهای دولتی ذی‌ربط در فراهم کردن فضای شهر برای استقبال از مهمانان و مسافران نوروزی تلاش بیشتری کنند.

وی افزود: با توجه به روند رو به رشد ورود مهمانان نوروزی با این استان و شهرستان بویراحمد پیش‌بینی می‌شود از نظر تعداد مسافر در تعطیلات امسال حدود 15 تا 20 درصد رشد نسبت به سال گذشته داشته باشیم.

دانش‌آموز ابراز داشت: تعداد 100 واحد مدرسه برای اسکان مهمانان در نظر گرفته شده و مدرسه فرهنگیان واقع در خیابان عدل دو به عنوان ستاد مرکزی اسکان تعیین شده است.

وی گفت: در همین راستا برای سرویس‌دهی بهتر به این مهمانان حدود 60 پزشک و کادر درمانی و پزشکی در ستاد مرکزی این شهرستان و بخش‌های تابعه کار ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مهمانان را بر عهده خواهند داشت.

دانش‌آموز افزود: همچنین 14 پایگاه اورژانس جاده‌ای به صورت شبانه‌روزی در شهرستان‌های بویراحمد و دنا در این ایام مستقر خواهند بود.

این مسئول خوش‌رفتاری با مهمانان و مسافران نوروزی را از سوی همه مسئولان خواستار شد و تصریح کرد: اگر بخواهیم در صنعت گردشگری موفق عمل کنیم شرط نخست آن است که رفتاری اسلامی با مسافران و گردشگران داشته باشیم.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول