اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 3.5 میلیارد تومان

طرح گردشگری آبشار راین 80 درصد پیشرفت دارد

خبرگزاری فارس: بخشدار راین گفت: با اعتبار 3 میلیارد و 500 میلیون تومان طرح گردشگری راین توسط بنیاد تعاون ناجا اجرا می‌شود و اکنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

طرح گردشگری آبشار راین 80 درصد پیشرفت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سید ابراهیم پاریزی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری راین با تقدیر از حضور مردم در انتخابات 12 اسفند و همکاری و همراهی دستگاه‌‌ها و ادارات سطح شهر اظهار داشت: برای برگزاری این انتخابات از شش ماه پیش برنامه‌ریزی و به لطف خدا انتخاباتی آرام و بدون هرگونه شائبه برگزار کردیم.

وی بیان داشت: در این دوره از انتخابات 12 هزار و 513 نفر از افراد واجد شرایط در راین در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند که این میزان نسبت به دوره قبل 40 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

پاریزی افزود: در بین بخش‌ها و مناطق شهرستان کرمان، راین در اعلام نتایج به وزارت کشور رتبه نخست را کسب کرد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر دو طرح هادی با اعتبار 100 میلیون تومان در راین در حال اجرا است و با نظر مساعد استاندار طرح‌های مسکن مهر که قرار بود به صورت دو طبقه احداث شوند به صورت یک طبقه ساخته می‌شوند و برای انجام این کار مجدداً باید ثبت‌نام و قرعه‌کشی به عمل آید.

پاریزی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت بالای راین در بخش گردشگری، طرح توسعه آبشار راین با اعتبار 3.5 میلیارد تومان در حال واگذاری به بنیاد تعاون ناجا بوده و تاکنون 80 درصد کار به انجام رسیده است.

بخشدار راین به عدم استقبال مردم از ساخت مسکن روستایی اشاره کرد و افزود: در بارندگی‌های اخیر تعدادی از خانه‌های روستایی دچار خسارت شدند و اگر برای ساخت مسکن روستایی فکری نشود، شاهد بروز حوادث ناگوار هستیم.

حجت‌الاسلام حمید اسماعیل‌پور امام جمعه راین با ارزشمند خواندن حماسه حضور مردم در انتخابات 12 اسفند اظهار داشت: پس از انتخابات تأثیر این حضور را در بیانات مقامات غربی مشاهده کردیم.

وی بیان داشت: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پس از مشاهده حضور گسترده مردم در انتخابات به ایران پیشنهاد ادامه مذاکرات هسته‌ای را داد.

اسماعیل‌پور تصریح کرد: مقامات غربی منتظر بودند تا میزان حضور مردم را در پای صندوق‌های رأی ببینند و اگر این حضور کم‌رنگ بود با ادبیاتی دیگر با ایران صحبت کنند.

وی خاطرنشان کرد: این حضور در همه جا تأثیر گذاشته و آثار و نتایج خوبی به همراه داشته است و افرادی که هم از حوزه انتخابیه شهرستان کرمان و راور به مجلس راه پیدا کرده‌اند، افرادی با سوابق تحصیلی و اجرایی بالا هستند که می‌تواند نویدبخش ایجاد تحول در شهرستان و استان کرمان باشد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول