اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی استان قزوین اعلام کرد

برگزاری رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام شاهد در قزوین

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کشتی استان قزوین از برگزاری دومین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام شاهد در قزوین خبر داد.

برگزاری رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام شاهد در قزوین

عین‌الله صادقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به برگزاری نخستین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام شاهد در سال گذشته در قزوین اظهار کرد: این رقابت‌ها در تقویم فدراسیون کشتی کشورمان به ثبت رسیده است و اگر مسئولان استانی اعتبارات لازم را برای این مسابقات در نظر بگیرند قطعا میزبانی دومین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی جام شاهد را بر عهده می‌گیریم.

صادقی با اشاره به اینکه دعوتنامه رسمی قبل از آغاز رقابت‌ها برای 15 کشور دنیا ارسال می‌شود، پیش‌بینی کرد امسال در این مسابقات هشت کشور از جمله کشورهای عراق، ترکیه، آذربایجان، ترکمنستان، ارمنستان، بلاروس، روسیه و قزاقستان حضور پیدا کنند.

وی از حضور دو کشتی‌گیر نوجوان استان قزوین در اردوی تیم ملی کشتی کشورمان خبر داد و تصریح کرد: مهرداد طاهرخانی و علی فلاح که سابقه عنوان سومی نوجوانان کشور را در کارنامه خود دارند با تصمیم کادر فنی به منظور حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در این اردو حضور پیدا کرده‌اند.

وی همچنین با اشاره به اینکه احسان لشگری پس از قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا خود را برای مسابقات گزینشی المپیک لندن آماده می‌کند، تأکید کرد: احسان لشگری هم‌اکنون در اردوی آمادگی تیم ملی زیر نظر مربیان خود از جمله رضا لایق تمرینات خود را با جدیت پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول