اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی:

کتابخانه مرکزی اراک در میدان سرداران احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی از احداث کتابخانه مرکزی در میدان سرداران اراک در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

کتابخانه مرکزی اراک در میدان سرداران احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ابوالقاسم نصراللهی ظهر امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های استان مرکزی اظهار داشت: این کتابخانه با صدور پروانه از سوی شهرداری اراک و در بهترین نقطه شهر احداث می‌شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر اکثر استان‌های کشور دارای کتابخانه مرکزی هستند که باید هر چه سریع‌تر عملیات عمرانی کتابخانه مرکزی شهر اراک نیز آغاز شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی با تاکید بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ مطالعه بیان کرد: افزایش فرهنگ کتابخوانی در جامعه موجب افزایش سطح سواد و علم و آگاهی شهروندان می‌شود که این امر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

نصراللهی خاطر نشان کرد: برای رغبت هر چه بیشتر شهروندان به مطالعه باید با برنامه وارد شد تا بتوان نتیجه دلخواه را گرفت.

وی در ادامه با اشاره به بالا رفتن سطح شعور و بلوغ سیاسی مردم بیان کرد: مردم ایران در صحنه‌های حساس و سرنوشت‌ساز ثابت کرده‌اند که از درک و شعور بالای سیاسی برخوردارند و ما این موضوع را در انتخابات گذشته به خوبی دیدیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی مشارکت مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و بی‌توجه بودن آنان به تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان را از مهم‌ترین موفقیت‌های کشور در سال جاری دانست و ادامه داد: ملت ایران همواره به دشمنان نشان داده است که نه تنها از تهدیدهای خارجی نمی‌هراسند بلکه این تهدیدها را به فرصت برای پیشرفت و خودکفایی کشور تبدیل خواهند کرد.

نصراللهی گفت: دشمنان از ماه‌ها قبل از انتخابات با توسل به ابزارهای مختلف از جمله ترور به دنبال این بودند تا موجبات دلسردی مردم از نظام را فراهم ساخته و مانع از مشارکت گسترده مردم در انتخابات شوند، اما خوشبختانه ترور دانشمندان هسته‌ای و تأکیدات مقام معظم رهبری پیرامون لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات زمینه‌ساز حضور گسترده مردم در انتخابات شد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول