اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی چهارمحال و بختیاری:

کشتی‌گیر چهارمحال و بختیاری به تیم ملی دعوت شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از ورزشکاران کشتی‌گیر این استان به اردوی تیم ملی دعوت شد.

کشتی‌گیر چهارمحال و بختیاری به تیم ملی دعوت شد

کیومرث هادی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: کشتی یکی از ورزش‌های بسیار جذاب و پرطرفدار در بین جوانان این استان است، به طوری‌که در حال حاضر افزون بر 2 هزار ورزشکار در رشته ورزشی کشتی در سطح این استان مشغول به فعالیت هستند.

وی با مطلوب ارزیابی کردن سطح ورزش کشتی در این استان، گفت: جوانان کشتی‌کار این استان موفق شدند در سال 87 عنوان قهرمانی کشور را به دست آورند.

هادی‌پور ادامه داد: کسب عنوان چهارمی کشور در سال 88 از دیگر افتخارات ورزشی این هیئت ورزشی محسوب می‌شود.

رئیس هیئت کشتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به مشکلات فراروی این هیئت ورزشی، گفت: در دو سال اخیر با توجه به اینکه امتیاز میزبانی مسابقات به این استان تعلق نگرفت و از سویی دیگر به‌ واسطه کمبود اعتبارات ورزش کشتی استان با افت محسوسی مواجه شد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با اعمال شیوه‌های مدیریت جدید و قوی ورزش کشتی این استان بتواند به جایگاه اصلی و واقعی خود دست یابد.

هادی‌پور با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای ارتقای جایگاه ورزش کشتی این استان، گفت: دعوت از بهروز جمشیدی کاپیتان اسبق تیم ملی کشتی به‌‌ منظور هدایت تیم استان از جمله اقدامات این هیئت به‌منظور ارتقای جایگاه کشتی استان است.

وی از دعوت از یکی از ورزشکاران کشتی‌کار این استان به اردوی تیم ملی کشور خبر داد و گفت: این ورزشکار کشتی‌کار تیم ملی کشور را برای حضور در مسابقات بین‌المللی بلغارستان همراهی خواهد کرد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول