اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با جام یادگار امام صورت گرفت

موفقیت داور قمی در کسب مدرک درجه یک بین‌المللی کشتی

خبرگزاری فارس: داور جوان و مطرح کشتی استان قم موفق به کسب مدرک درجه یک بین‌المللی قضاوت در رشته کشتی شد.

موفقیت داور قمی در کسب مدرک درجه یک بین‌المللی کشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم این داور ارزنده رشته کشتی استان قم سعید عباسی دارنده مدارک پیشرفته داوری کشتی در هر دو رشته آزاد و فرنگی است که در سال‌های اخیر به دنبال تلاش و پشتکاری که از خود نشان می‌دهد، در عرصه کشتی موفق شده است مدارج ترقی در داوری کشتی را یکی پس از دیگری با موفقیت سپری کند.

داور جوان کشتی استان قم در حال حاضر تنها داور دارای مدرک درجه یک بین‌المللی قضاوت کشتی است و در جریان برگزاری سی و دومین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام فجر و هشتمین دوره جام یادگار امام نیز قضاوت کرد.

سعید عباسی که هم‌اکنون 29 ساله است، از سال 2007 مدرک درجه سه بین‌المللی قضاوت در رقابت‌های رشته کشتی را دریافت کرده است و در حال حاضر در زمره داوران آینده‌دار کشتی کشورمان قرار دارد.

جدیدترین خبر از موفقیت‌های این داور قمی موفقیت وی در کسب مدرک درجه یک بین‌المللی کشتی در سال 2012 است که این مهم موجب شد تا عباسی در مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام رقابت‌های مهمی را قضاوت کند.

این داور قمی امسال به نمایندگی از کشتی کشورمان در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی اروپا به قضاوت پرداخت در حالی که از داوران جوان و خوش‌آتیه کشتی کشورمان محسوب می‌شود و کمیته داوران فدراسیون کشتی نیز روی این داور با دانش به عنوان یکی از چهره‌های موفق داوری کشتی حساب ویژه‌ای باز کرده است و عباسی نیز با حضور موفق در پیکارهای قهرمانی اروپا افتخاری ارزنده را برای کشتی شهر مقدس قم به ثبت رساند.

این داور کشتی استان قم از پنجم تا هفتم آبان ماه امسال در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان کشور که با شرکت برترین‌های این رشته در قم برگزار شد، یکی از داوران قضاوت‌کننده بود که توانست دو مسابقه فینال اوزان مختلف را نیز سوت بزند.

همچنین در مسابقات قهرمانی جوانان کشور که برترین داوران بین‌المللی کشتی کشورمان این رقابت‌ها را قضاوت کردند، کمیته داوران فدراسیون کشتی 21 داور بین‌المللی را برای قضاوت این دوره از پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی که به مدت دو روز در هشت وزن در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد معرفی کرد که سعید عباسی داور قمی نیز یکی از نفرات اصلی قضاوت‌کننده در این دوره بود.

عباسی که در چند سال اخیر قضاوت‌های خوبی در مسابقات کشتی باشگاه‌های کشور نیز داشته است، هفته پایانی مهر ماه یکی از داوران قضاوت‌کننده در دیدار تیم‌های کشتی وحدت ملایر و مهرگان قوچان بود که عملکرد بسیار خوبی داشت.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول