اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در وزن 84 کیلوگرم

کشتی‌گیر قمی راهی جام سیراکوف بلغارستان شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان قم از اعزام کشتی‌گیر قمی به مسابقات بین‌المللی جام سیراکوف بلغارستان خبر داد.

کشتی‌گیر قمی راهی جام سیراکوف بلغارستان شد

محسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: بسیار خوشحالم از اینکه کشتی قم به سطحی بسیار خوب و عالی رسیده است که این توانایی را دارد همزمان در تیم‌های ملی کشتی تمام رده‌های سنی دارای یک نماینده باشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر سه کشتی گیر قمی در ترکیب تیم‌های ملی کشتی فرنگی رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کشورمان عضویت دارند که هر یک از آنها نفرات اصلی ترکیب تیم‌های ملی کشتی در رویدادهای مهم برون مرزی هستند.

رئیس هیئت کشتی استان قم در ادامه از اعزام یکی از جوانان آینده دار کشتی قم به رقابت‌های بین‌المللی خبر داد و افزود: کشتی گیر قمی امروز در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی جوانان کشورمان راهی جام بین‌المللی سیراکوف بلغارستان شد.

وی ابراز داشت: در واقع با توجه به اینکه رقابت‌های قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان مهم‌ترین برنامه‌های پیش روی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد رده سنی جوانان کشورمان است، تیم‌های ملی این دو رشته برای شرکت در جام سیراکوف راهی کشور بلغارستان شدند.

حلوایی افزود: بر اساس تصمیم فدراسیون کشتی کشورمان، تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی رده سنی جوانان کشورمان با  ترکیبی متشکل از 25 کشتی‌گیر عازم بلغارستان شدند تا خود را در رقابت با کشتی گیران حاضر در این رقابت‌ها محک بزنند.

وی یاد آور شد: بدین ترتیب در حالی که تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی جوانان به منظور شرکت در رقابت‌های بین‌المللی جام سیراکوف با 25 کشتی‌گیر به بلغارستان رفتند، در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان یک کشتی گیر از استان قم نیز حضور دارد.

رئیس هیئت کشتی استان قم بیان داشت: بر اساس اعلام فدراسیون کشتی کشورمان، مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی جام سیراکوف بلغارستان طی روزهای 25 تا 28 اسفندماه در شهر وارنا بلغارستان برگزار می‌شود و علی زینتی رفاه در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی جوانان به عنوان نماینده کشتی قم برابر حریفان روی تشک حاضر خواهد شد.

وی عنوان کرد: در حالی که تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با ترکیب کشتی گیران اوزان 50، 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم عازم مسابقات بین‌المللی جام سیراکوف بلغارستان می‌شود، علی زینتی رفاه در وزن 84 کیلوگرم یکی از نفرات اصلی این تیم خواهد بود.

حلوایی اضافه کرد: در وزن 84 کیلوگرم علی زینتی رفاه از استان قم نماینده اعزامی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان به رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام سیراکوف بلغارستان است و امید زیادی داریم بعد از درخشش این کشتی‌گیر در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور در آبان ماه سال جاری، در رقابت‌های بین‌المللی که نخستین حضور خود را در آن تجربه می‌کند با دست پر به میهن اسلامی باز گردد.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول