اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد دشتستان خبر داد

برگزاری کارگاه داستان‌نویسی دفاع مقدس در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان از برگزاری کارگاه داستان‌نویسی دفاع مقدس در دشتستان خبر داد.

برگزاری کارگاه داستان‌نویسی دفاع مقدس در دشتستان

کرم باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: ترویج و گسترش فرهنگ والای ارزشی در جامعه امری مهم و ارزشمند است و همه باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

وی افزود: فرهنگ شهادت و ایثار و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس باید در بین نسل جوان گسترش یابد و اداره ارشاد اسلامی در این مسیر نقش ارزنده‌ای را ایفا می‌کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان از برگزاری کارگاه داستان‌نویسی و خاطره‌نویسی دفاع مقدس در دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: به منظور آشنایی بیشتر نویسندگان به ویژه جوانان شهرستان دشتستان با نحوه نوشتن خاطره و داستان‌نویسی با موضوع دفاع مقدس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر کارگاه خاطره‌نویسی و داستان‌نویسی را در دشتستان برگزار کرد.

باقری تصریح کرد: در راستای برگزاری دوره‌های فشرده و ویژه برای نویسندگان جوان شهرستان در ارتباط با چگونگی خاطره‌نویسی و داستان‌نویسی با موضوع دفاع مقدس یک دوره کارگاه داستان‌نویسی با حضور سید قاسم یاحسینی و سمیه رسولی از نویسندگان برجسته کشور و استان و با شرکت بیش از 50 نویسنده جوان از شهرستان دشتستان در محل مجتمع شهید شاهینی دشتستان برگزار شد.

وی اضافه کرد: این کارگاه به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان برگزار شد و اساتید در این کارگاه‌ها به تشریح چگونگی نوشتن خاطرات و داستان با موضوع دفاع مقدس پرداختند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان گفت: حضور جوانان و پیشکسوتان فرهنگی هنری و ایجاد فضای برادری در قالب اینگونه کارگاه‌ها و کسب آگاهی و آمادگی، خود نوعی جهاد و مبارزه است. 

باقری یادآور شد: گام گذاشتن در مسیر و راه شهدا وظیفه آحاد جامعه و بویژه اهل قلم است و از هنرمندان می‌خواهیم که از وجود رزمندگان و جانبازان به عنوان منبع و سند برای داستان‌نویسی و خاطره‌گویی دفاع مقدس نهایت بهره را ببرند.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول