اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی استان قم:

جام سیراکوف تجربه ارزنده‌ای برای کشتی قم بود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام سیراکوف با وجود عدم کسب مدال توسط کشتی‌گیر قمی، تجربه بسیار ارزنده‌ای برای کشتی قم بود.

جام سیراکوف تجربه ارزنده‌ای برای کشتی قم بود

محسن حلوایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام سیراکوف در کشور بلغارستان با توجه به قهرمانی تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی کشورمان، تجربه بسیار مفیدی برای کشتی کشورمان نیز بود.

وی در ادامه با اشاره به بازگشت کشتی‌گیر قمی از رقابت‌های بین‌المللی جام سیراکوف در بلغارستان عنوان داشت: کشتی‌گیر قمی بدون کسب مدال به کار خود در پیکارهای کشتی فرنگی بین‌المللی رده سنی جوانان در شهر وارنا بلغارستان پایان داد اما عملکرد بسیار امیدوارکننده‌ای در این رقابت‌ها داشت و کادر فنی تیم ملی نیز همچنان نسبت به وی نظر مثبت دارند.

حلوایی ابراز داشت: این کشتی‌گیر علی زینتی‌رفاه فرنگی‌کار وزن 84 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی جوانان کشورمان است که همراه با 24 ملی‌پوش دیگر رشته‌های آزاد و فرنگی عازم شهر وارنا بلغارستان شده بود تا در پیکارهای بین‌المللی جام سیراکوف شرکت کند.

وی اضافه کرد: در پایان رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام سیراکوف بلغارستان که در رده سنی جوانان در شهر وارنا بلغارستان آغاز شده بود، تیم کشتی آزاد کشورمان با کسب 5 طلا، 2 نقره و 2 برنز و  تیم کشتی فرنگی با کسب 3 طلا، 5 نقره و 2 برنز به کار خود در این تورنمنت بین‌المللی پایان دادند.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: در حالی که این رقابت‌ها سکوی تیمی نداشت و با توجه به مدال‌ها و امتیازات کسب شده، تیم‌های آزاد و فرنگی کشورمان به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست یافتند، علی زینتی‌رفاه فرنگی‌کار قمی بدون کسب مدال از جدال با حریفان به کشورمان بازگشت.

وی تاکید کرد: تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی جوانان کشورمان خود را برای شرکت در رقابت‌های آسیایی و جهانی در سال آینده آماده می‌کنند و به همین منظور و با هدف کسب آمادگی بیشتر در اوزان مختلف در جام سیراکوف بلغارستان شرکت کرده بودند.

حلوایی بیان داشت: علی زینتی‌رفاه با توجه به موفقیت ارزنده‌ای که در کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی رقابت‌های کشتی فرنگی رده سنی جوانان کشور در آبان ماه سال گذشته کسب کرد، یکی از نفرات تیم ملی در اردوی آماده‌سازی آتی این تیم نیز خواهد بود.

وی به حضور سه کشتی‌گیر قمی در اردوی تیم‌های ملی کشتی فرنگی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کشورمان اشاره کرد و بیان داشت:‌هادی علیزاده پورنیا در وزن 74 کیلوگرم تیم ملی بزرگسالان، علی زینتی‌رفاه در وزن 84 کیلوگرم تیم ملی جوانان و علی فتاحی‌منش در وزن 84 کیلوگرم تیم ملی نوجوانان، نفرات قمی حاضر در تیم‌های ملی هستند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول