اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیله‌سوار:

کاروان راهیان نور مبشران فرهنگ از خودگذشتگی هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه بیله‌سوار گفت: کاروان‌های راهیان نور و شرکت کنندگان در این اردوها مبشران حقیقی فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در جامعه هستند.

کاروان راهیان نور مبشران فرهنگ از خودگذشتگی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رضا صادقی‌راد بعد از ظهر امروز در مراسم بدرقه کاروان‌ راهیان نور شهرستان بیله‌سوار گفت: جامعه ما امروز بیش از هر زمان دیگر به نشر و ترویج فرهنگ اصیل دفاع مقدس که برگرفته از باور و اعتقاد مردم است نیاز دارد تا بتوان جامعه را از برخی لذت‌های مقطعی و زودگذر تزکیه و تهذیب کرد.

وی ادامه داد: کاروان‌های راهیان نور و شرکت کنندگان در این محفل باید سعی کنند از فرصت پیش آمده در شناخت شهدا و ایثارگران جامعه استفاده کنند و این سفر را فرصتی مغتنم در همسوئی با آرمان و اعتلای راه و مقصد شهدا بدانند.

فرمانده سپاه ناحیه بیله‌سوار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه کاروان اعزامی امروز اولین کاروان راهیان نور بیله‌سوار هستند که عازم مناطق عملیاتی کشور می‌شوند خاطرنشان کرد: در این کاروان بیش از 150 نفر از بسیجیان حضور دارند.

صادقی‌راد اضافه کرد: اعضای این کاروان به مدت پنج روز از مناطق جنگی جنوب شلمچه، دهلاویه، فکه و هویزه بازدید و از نزدیک رشادت و شهامت ایثارگری رزمندگان اسلام را در طول هشت سال دفاع مقدس را لمس می‌کنند.

وی پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس و انتقال آرمان‌های شهدا به نسل‌های جوان جامعه را ضروری دانست و تصریح کرد: هر چه جوانان ما بیشتر با این آرمان و اعتقادات آشنا شوند به همان میزان کشور به سمت سعادت حرکت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین 300 نفر از بسیجیان شهرستان پارس‌آباد مغان نیز بعد از ظهر امروز عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

سلامت صفری فرمانده سپاه پارس‌آباد در مراسم اعزام این کاروان‌ها گفت: این عده در قالب کاروان راهیان نور به مدت پنج روز در مناطق عملیاتی جنوب حضور دارند.

سومین کاروان راهیان نور گرمی نیز در قالب 250 نفر شامل بسیجیان پایگاه‌های مقاومت این شهرستان عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند تا در مدت پنج روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کرده و از برنامه‌های فرهنگی و عقیدتی سپاه استفاده کنند.

انتهای پیام/س10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول