اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست صنعت، معدن و تجارت رودبار خبر داد

انجام بیش از 1500 بازرسی در طرح نظارتی نوروز رودبار

خبرگزاری فارس: سرپرست صنعت، معدن و تجارت رودبار از انجام بازرسی یک هزار و 573 واحد صنفی و غیر صنفی در طرح نظارتی ویژه نوروز 91 این شهرستان خبر داد.

انجام بیش از 1500 بازرسی در طرح نظارتی نوروز رودبار

فردین نجاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودبار با اشاره به اقدام‌های انجام شده اداره صنعت، معدن و تجارت رودبار در ایام نوروز، اظهار داشت: از تعداد یک‌هزار و 573 مورد بازرسی‌های انجام گرفته 96 مورد تخلف شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه بازرسی‌های مذکور از 11 اسفند 90 تا 13 فروردین جاری در رودبار انجام گرفت، افزود: گرانفروشی، عدم درج قیمت، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه، نداشتن پروانه کسب، عدم صدور فاکتور، رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی و تداخل صنفی از جمله تخلفات صنف‌ها بوده است.

این مسئول، به دریافت 103 مورد گزارشات مردمی در ستاد خبری رودبار اشاره کرد و ادامه داد: نصب 6 بنر طرح نظارتی در سطح شهرستان و توزیع تراکت 124 از دیگر اقدام‌های ویژه ایام نوروز بوده است.

وی، برگزاری گشت مشترک با اداره‌های ذی‌صلاح، به‌کارگیری ناظران افتخاری و انجمن حمایت حقوق مصرف کنندگان، بازدید میدانی از بازار شهر رودبار به همراه فرماندار و چند نفر از مسئولان، بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اصناف را از اقدام‌های انجام گرفته در طرح نظارتی نوروز عنوان کرد.

نجاتی، توقیف 40 تن مرغ زنده در رودبار را از دیگر اقدام‌ها برشمرد و تصریح کرد: در راستای برگزاری گشت مشترک با نیروی انتظامی و اداره دامپزشکی درباره جلوگیری از خروج مرغ زنده از شهرستان 40 تن مرغ زنده کشف و به کشتارگاه عودت داده شد.

به گفته وی، پرونده متخلفان به دلیل عرضه خارج از شبکه تشکیل و برای صدور حکم به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

سرپرست صنعت، معدن و تجارت رودبار، برگزاری نمایشگاه بهاره در شهر رودبار با دارا بودن 30 غرفه و برگزاری نمایشگاه بهاره رستم‌آباد با دارا بودن 35 غرفه، جذب 40 تن پرتقال، 26 تن سیب و جذب 63 تن مرغ منجمد و 5 تن گوشت منجمد را از اقدام‌های ویژه ایام نوروز ذکر کرد.

وی، برگزاری فروش فوق‌العاده در واحدهای صنفی را از دیگر اقدام‌ها بیان کرد و یادآور شد: این طرح در 30 واحد صنفی خواربار، 30 واحد صنفی پوشاک، 30 واحد صنفی کیف و کفش، 20 واحد صنفی میوه و تره‌بار و 20 واحد صنفی قنادی به اجرا در آمد.

‌انتهای پیام/خ۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول