اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای مقابله با حوادث غیرمترقبه صورت گرفت

برگزاری مانور مقابله با آتش‌سوزی در شرکت پالایش نفت آبادان

خبرگزاری فارس: مانور مقابله با آتش سوزی و انفجار روز سه‌شنبه در شرکت پالایش نفت آبادان برگزار شد.

برگزاری مانور مقابله با آتش‌سوزی در شرکت پالایش نفت آبادان

به گزارش خبرنگار فارس از آبادان، به نقل از روابط عمومی و بسیج شرکت پالایش نفت آبادان این مانور در راستای استقرار سیستم یکپارچه IMS و سیستم مدیریت بهداشت ایمنی و محیط زیست HSE – MS و دستورالعمل‌های پدافند غیرعامل با رویه واکنش در برابر شرایط غیراضطراری برگزار شد.

براساس همین گزارش برگزاری مانور انفجار و آتش سوزی در تلمبه‌خانه بنزین‌رسانی بر اثر برخورد خمپاره و سرایت آتش به تلمبه‌خانه BLEND شماره 2 با مشارکت فعال بسیج و اداره HSE طرح‌ریزی و به اجرا در آمد.

بنا بر این گزارش از عملکرد ویژه در این مانور می‌توان به حضور به موقع و فعال نیروهای بسیجی نسبت به جابه‌جایی مصدومان و همچنین دستگیری خرابکار و برقراری نظم و کنترل محل گروه‌های دیگر ERT ادارات اشاره کرد.

از نکات قابل توجه در این مانور حضور به موقع تیم آتش‌نشانی در محل بود که پس از حضور در منطقه و کنترل شرایط اضطراری یک تیم به خنک کردن بستر لوله‌های انتقال مواد نفتی و تلمبه‌خانه پرداختند و تیم دیگر با کمک نیروهای بسیج به خارج کردن مصدومان فرضی از محوطه تلمبه‌خانه و بستر لوله‌ها مبادرت کردند.

در پایان "نظام‌پور" فرماندهی بسیج شرکت پالایش نفت آبادان ضمن قدردانی از حضور فعال بسیجیان از آمادگی بسیج برای حضور به موقع و فعال در تمام شرایط ویژه و خاص در پالایشگاه خبر داد.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول