اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر گچساران عنوان کرد

خدمات‏رسانی هلال احمر گچساران به 108 هزار مسافر نوروزی

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر گچساران گفت: افزون بر 108 هزار مسافر و گردشگر نوروزی توسط امدادگران و جوانان مستقر در پست‏های نوروزی هلال احمر گچساران خدمات‏رسانی شدند.

خدمات‏رسانی هلال احمر گچساران به 108 هزار مسافر نوروزی

سید ابوالفتح بهنامیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: هلال احمر گچساران در نوروز 91 در کنار دیگر ادارات و دستگاه‌ها در گچساران خدمات‌رسانی مطلوبی به مسافران نوروزی ارائه کرد.

وی ابراز داشت: استقرار پایگاه امداد و نجات جاده‌ای، راه‌اندازی دو پست راهنمای مسافران و گردشگران نوروزی در ورودی‌های شهر گچساران از جمله برنامه‌های هلال احمر این شهرستان در راستای رفاه حال مسافران در ایام نوروز بود.

* مراجعه 95 هزار مسافر نوروزی به پست‌های راهنمایان نوروزی گچساران

رئیس جمعیت هلال احمر گچساران با اشاره به شعار خدمات امداد و نجات نوروزی 91 با عنوان تفاوت مرگ و زندگی و هیچکس تنها نیست، تصریح کرد: در طول ایام نوروز در گچساران و باشت دو پست ثابت و یک پست سیار به ارائه خدمت به مسافران نوروزی پرداختند.

بهنامیان برپایی چادر پاسخگویی به مسائل شرعی با استقرار روحانی در ورودی‌های شهر گچساران را از دیگر برنامه‌های اجرا شده جمعیت هلال احمر گچساران در ایام نوروز عنوان کرد.

وی با اشاره به توزیع افزون بر 5 هزار کیف کمک‌های اولیه در بین مسافران نوروزی در گچساران بیان داشت: در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران نوروزی کیف‌های مسافرتی حاوی لوازم اولیه کمک‌های امدادی به مسافران نوروزی اهدا شد.

بهنامیان گفت: در طول ایام نوروز افزون بر 95 هزار مسافر و گردشگر نوروزی به پست‌های راهنمایان نوروزی مراجعه کردند.

مقام عالی جمعیت هلال احمر گچساران برپایی چادر پاسخگویی به مسائل شرعی با استقرار روحانی در ورودی‌های شهر گچساران را از دیگر برنامه‌های اجرا شده جمعیت هلال احمر گچساران در ایام نوروز عنوان کرد.

بهنامیان افزود: بیش از 12 هزار و 500 مسافر نوروزی در ایام نوروز برای اقامه فریضه نماز به خیمه‌های نماز برپاشده توسط جمعیت هلال احمر گچساران در این شهرستان مراجعه کردند.

وی یادآور شد: امدادگران و جوانان جمعیت هلال احمر گچساران در طرح‌های نوروزی هلال احمر دو بخش امداد و نجات و راهنمای مسافران نوروزی خدمات مطلوبی به مسافران نوروزی ارائه کردند.

بهنامیان اهدای بسته‌های فرهنگی، بروشورهای آموزشی و نقشه راه‌های کهگیلویه و بویراحمد و استان‌های کشور به مسافران و گردشگران نوروزی را از دیگر اقدامات و خدمات ارائه شده هلال ‌احمر گچساران در ایام نوروز عنوان کرد.

* توزیع 100 هزار بروشور و اقلام فرهنگی میان مسافران نوروزی در گچساران

رئیس جمعیت هلال احمر گچساران افزود: توزیع افزون بر 100 هزار و 200 بروشور و اقلام فرهنگی و مذهبی به مسافران و گردشگران نوروزی توسط هلال احمر گچساران نقش مهمی در افزایش کمی و کیفی خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در گچساران داشت.

بهنامیان خاطرنشان کرد: تلاش برای تسکین آلام بشری، تأمین احترام انسان‌ها، کوشش برای برقراری دوستی و تفاهم و صلح پایدار و نیز حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها از اهداف مهم فعالیت‌های جمعیت هلال احمر بوده و اعضای جمعیت هلال احمر گچساران در راستای تحقق این اهداف از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول