اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری کاشمر:

اصناف در تحقق شعار امسال نقش بسزایی دارند

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری کاشمر گفت: نقش اصناف در ایجاد بازار مناسب برای عرضه تولیدات داخلی به ویژه محصولات شهرستان و استان غیرقابل انکار است.

اصناف در تحقق شعار امسال نقش بسزایی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، مهدی محمودی در بازدید از مجمع امور صنفی و اتحادیه‌های اصناف کاشمر به نقش فرش به عنوان یکی از تولیدات مهم کشور و استان اشاره کرد و اظهار داشت: فرش دست‌باف شهرستان به دلیل قدمت دیرینه و برخورداری از کیفیت مناسب، به طور ذاتی توان رقابت با فرش‌های بافته شده در سایر نقاط کشور را داراست.

وی با اشاره به رکود نسبی این صنعت، ادامه داد: حمایت اصناف مربوطه از یک سو و راهکارهای حمایتی کمیته برنامه‌ریزی شهرستان از سوی دیگر می‌تواند برای رونق مجدد فرش‌بافی در کاشمر، راهگشا باشد.

سرپرست فرمانداری کاشمر تصریح کرد: فواید بی‌شمار تحقق شعار امسال از جمله افزایش ماندگاری مردم در روستاها و کاهش مهاجرت، تعامل و هم‌افزایی تمام مردم و دستگاه‌های اجرایی را به یک ضرورت تبدیل کرده است.

محمودی از اصناف و بازاریان به عنوان حامیان همیشگی ارزش‌های انقلاب اسلامی یاد کرد و ادامه داد: در کنار تمام کارکردهای اقتصادی بی‌بدیل اصناف، نباید از نقش آنان در تداوم این ارزش‌ها غافل ماند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول