اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد مازندران:

رامسر میزبان جشن اردیبهشت تئاتر مازندران شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اعلام کرد: پنجمین جشن اردیبهشت تئاتر مازندران، ویژه بزرگداشت روز جهانی تئاتر در شهرستان رامسر برگزار می‌شود.

رامسر میزبان جشن اردیبهشت تئاتر مازندران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی بیان داشت: از سال 87 و همگام با سایر استان‌های کشور، جشن اردیبهشت تئاتر مازندران که در سال‌های گذشته به میزبانی شهرستان‌های ساری، محمودآباد، نور و چالوس برگزار شده بود، در روز 25 اردیبهشت امسال در مجموعه هتل رامسر برگزار می‌شود.  

ابراهیمی با تأکید بر تمرکززدایی و توزیع هدفمند برنامه‌ها در شهرستان‌ها افزود: شهرستان رامسر با برخورداری از هنرمندان توانمند و پرسابقه تئاتر از سال گذشته و پس از برگزاری دوره چهارم این جشن در شهرستان چالوس، پیگیر میزبانی پنجمین جشن اردیبهشت تئاتر مازندران بود که پس از رایزنی‌های فراوان موفق به این امر شده و روز باشکوهی را برای هنرمندان تئاتر استان مازندران رقم می‌زند.

وی در ادامه برنامه‌های این جشن را شامل اجرای نمایش، نشست تخصصی تئاتر، قدردانی از پیشکسوتان و فعالان تئاتر و برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های نمایشی استان برشمرد و یادآور شد: قرائت پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و پیام روز جهانی تئاتر، سخنرانی مسئولان استانی و شهرستانی، اجرای موسیقی و... بخش‌های دیگر مراسم را شامل می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در پایان اذعان داشت: پنجمین جشن اردیبهشت تئاتر استان مازندران از صبح تا عصر روز دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 با حضور هنرمندان تئاتر و مسئولان استانی و شهرستانی در مجموعه هتل بزرگ رامسر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول