اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قزوین رخ داد

پایان تلخ یک سرقت

خبرگزاری فارس: سرقت سارقان در قزوین منجر به قتل یک جوان شد.

پایان تلخ یک سرقت

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری استان قزوین، در پی وقوع قتل جوانی 29 ساله به هویت الف . غ در بخش خرمدشت استان قزوین تحقیقات در این رابطه آغاز شد.

ابتدا جسد مقتول به صورت درازکش با دستانی بسته و شالی در گردن داخل آلونکی متروکه توسط بستگانش کشف شد و آنها با احتمال زنده بودن، وی را به بهداری منتقل می‌کنند که متوجه می‌شوند هیچگونه علائم حیاتی در وی وجود نداشته و مراتب را به مقامات مربوطه گزارش می‌دهند.

در تحقیقات قضایی صورت گرفته، بستگان الف. غ عنوان داشتند که مقتول در گذشته اعتیاد داشته و از همسرش جدا شده و حدود دو ماه گذشته با ترک مواد به تنهایی در دامداری خود مشغول نگهداری از احشامش بوده که در روز حادثه، 25 رأس از احشام وی به سرقت رفته است.

پس از انجام تحقیقات مقدماتی، اقدامات لازم برای دستگیری قاتل یا قاتلان انجام شد که پس از تلاش‌های شبانه‌روزی صورت گرفته و تحقیقات پلیسی، قاتلان به هویت‌های ر.ع و غ.س که از افاغنه نیز می‌باشند دستگیر و مشارالیها به صراحت اقرار کردند که پس از سرقت احشام مقتول، به وسیله یک دستمال پارچه‌ای با کمک یکدیگر الف. غ را به قتل رسانده سپس دیوار مخروبه‌ای که در آن نزدیکی بوده را بر روی وی خراب کردند.

گفتنی است در این رابطه مال‌خرها دستگیر و احشام مسروقه کشف و مسترد گردیده و تحقیقات تکمیلی در خصوص قتل وقوع یافته ادامه دارد.

انتهای پیام/و۳۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول