اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد مشهد:

شناخت اباصلت راهنمای شناخت سیره رضوی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد گفت: اصحاب فرهنگی باید زمینه آشنایی با سیره رضوی را برای مردم فراهم کنند.

شناخت اباصلت راهنمای شناخت سیره رضوی است

محمدکاظم دبیری امروز در آستانه همایش بزرگداشت شخصیت اباصلت(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: توجه به هویت ملی و مذهبی، در چند سال اخیر به وسیله سازمان‌های دولتی بیشتر توجه قرار گرفته است.

وی افزود: یکی از راه‌های به‌ دست آوردن آشنایی با معارف رضوی، شناخت اصحاب و یاران حضرت رضا(ع) است که برگزاری این جشنواره‌ها زمینه آشنایی با این معارف است.

دبیری تصریح کرد: زمینه ایجاد توسعه  فرهنگ دینی و شناخت سیره رضوی، شناخت بقعه‌های فرهنگی در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در پایتخت معنوی جهان اسلام است.

وی هم‌چنین به نقش فرهنگ دینی در کسب معارف رضوی اشاره کرد و افزود: ایجاد این همایش اگر با پخش سی‌دی در مراسم و تولید کتابچه همراه باشد، سبب شناخت و اعتماد بیشتر افراد جامعه نسبت به شخصیت‌های مذهبی می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد گفت: برگزاری این همایش‌ها، توان و ظرفیت مشهد برای پذیرایی گردشگران مذهبی و هم‌چنین شناخت نسل آینده، از شخصیت‌های مذهبی را فراهم می‌کند. 

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول