اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

حمایت از تولید ملی نیازمند جلوگیری از واردات است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: حمایت و گسترش تولید ملی نیازمند جلوگیری از واردات است و تولید‌کنندگان به اجرای سیاست‌های حمایتی نیاز دارند.

حمایت از تولید ملی نیازمند جلوگیری از واردات است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مصطفی بهبهانی ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اظهار داشت: مسائل اقتصادی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های موجود در سطح کشور به شمار می‌رود و نام‌گذاری سال‌های اخیر به سال‌های همت مضاعف، کار مضاعف، جهاد اقتصادی و تولید ملی بیانگر این موضوع است.

وی با اشاره به اینکه خلأ‌های موجود در بخش تولید باید برطرف شود، اضافه کرد: کیفیت کالا‌های داخلی باید ارتقاء یابد و تحقق این موضوع مردم را به سوی خرید تولیدات داخلی جذب می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: حمایت و گسترش تولید ملی نیازمند جلوگیری از واردات است و تولید‌کنندگان به اجرای سیاست‌های حمایتی نیاز دارند.

وی با اشاره به اینکه حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی توسط شهرداری امری مهم و ضروری تلقی می‌شود، ادامه داد: تفکر جذب سرمایه در مناطق شهرداری باید نهادینه شود و قوانین برای حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی باید تثبیت شود.

بهبهانی تأکید کرد: ایجاد دفتر حمایت از سرمایه‌گذاری و رفع موانع اجرایی در شهرداری در راستای دست‌یابی به تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نقش مؤثری ایفا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه پایین بودن بهره‌وری یکی از مهم‌ترین مشکلات در بخش تولیدات داخلی به شمار می‌رود، بیان داشت: آموزش نیرو‌های انسانی، استفاده از تکنولوژی‌های نوین و سایر روش‌های نوین برای برطرف شدن مشکلات موجود در این زمینه توصیه می‌شود.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول