اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر:

مبارزه با قاچاق گامی در تقویت تولید ملی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر گفت: مبارزه با قاچاق گامی در تقویت تولید ملی است.

مبارزه با قاچاق گامی در تقویت تولید ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، نصرالله شفیعی شامگاه شنبه در نشست با دانشجویان دشتستان اظهار داشت: رهبری در نامگذاری سال‌ها به نیازهای میهن اسلامی توجه دارند و مسئولان با توجه به منویات رهبری می‌توانند زمینه‌ساز ترقی و توسعه میهن اسلامی شوند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: مهم‌ترین نقطه ضعف ما در مقابل دشمن این است که در مصرف بعضی کالاهای روزمره وابسته به غرب هستیم و باید این ضعف تاریخی را برطرف کنیم.

شفیعی با اشاره به نامگذاری سال 91 به نام "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" اذعان داشت: مصرف کالاهای داخلی یکی از مهم‌ترین اولویت‌هایی است که در نامگذاری سال مورد توجه بوده و مردم با مصرف کالاهای داخلی در این سال می‌توانند زمینه‌ساز تحقق این هدف مهم باشند.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری امسال را سال تولید ملی نامیده‌اند تا بتوانیم با تمام توان در مقابل دشمنان قسم‌خورده جمهوری اسلامی ایران ایستادگی کنیم و نقطه ضعفی نداشته باشیم و نامگذاری این سال نشان از درایت رهبر معظم انقلاب و توجه به شرایط خاص میهن اسلامی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی دارد.

این مسئول با اشاره به نقش انکارناپذیر مسئولان اقتصادی در تحقق این هدف ارزشی بیان کرد: مسئولان اقتصادی باید نیازهای مردم را برطرف کنند و در کالاهایی که تولیدات داخلی نداریم باید در مسیر تولید آنها گام برداریم تا مردم بتوانند نیازهای خود را از طریق کالاهای داخلی برطرف کنند و سراغ کالاهای خارجی نروند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر عنوان کرد: دانشجویان که موتور محرک و پویای ایران اسلامی هستند باید در خصوص این هدف مهم اهتمام خاص داشته باشند و با فکر و اندیشه خود دولتمردان و مسئولان اجرایی کشور را در دستیابی به این هدف یاری کنند.

شفیعی با اشاره بر اهمیت مبارزه با قاچاق گفت: قاچاق یکی از آفات اقتصاد و اشتغال کشور است و مبارزه با این معضل مهم اجتماعی باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد و با تمام توان در این مسیر گام بردارند و بدون تردید مبارزه با قاچاق گامی در تقویت تولید ملی است.

وی ادامه داد: فعالان اقتصادی باید در راستای نوآوری و شفاف‌سازی گام برداشته و کیفیت اجناس داخلی در حد مشابه خارجی باشد زیرا مهم‌ترین راه جلب اعتماد مردم کیفیت بخشی به تولیدات داخلی است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر بیان داشت: مصرف کنندگان باید به عنوان یک سرباز برای کشور خود باشند و با فرهنگ‌سازی بتوانند مصرف کالاهایی که مشابه داخلی دارند به تولیدات ملی کمک کنند.

شفیعی تصریح کرد: اداره استاندارد باید مرتبا بر وضعیت کالاهایی که حتی آرم استاندارد هم دارند نظارت کند تا شاهد سوءاستفاده افراد سودجو از حقوق مصرف‌کندگان نباشیم.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول