اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 4 ماهه گذشته صورت گرفت

کشف 21 هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر گناوه

خبرگزاری فارس: فرماندار گناوه از کشف 21 هزار و 400 لیتر سوخت قاچاق در بندر گناوه خبر داد.

کشف 21 هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر گناوه

 به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه احمد جعفری‌نسب صبح امروز در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا شهرستان گناوه با قدردانی از اعضای ستاد برای تلاش‌های خود در سال گذشته گفت: در چهار ماهه گذشته دریابانی شهرستان گناوه 7 هزار و 900 لیتر گازوئیل، نیروهای سپاه شهرستان 11 هزار لیتر نفت سفید و نیروی انتظامی یک‌هزار و پانصد لیتر گازوئیل و یک‌هزار لیتر نفت سفید کشف و تحویل شرکت نفت دادند.

فرماندار گناوه با اشاره به اهمیت مبارزه همگانی با قاچاق سوخت اضافه کرد: مبارزه با قاچاق نیازمند یک نبرد مستمر است.

جعفری‌نسب عنوان داشت: در حوزه مبارزه با قاچاق تصمیمات به روز گرفته شود و حضور اندیشمندان صاحب فکر و ایده لازم و ضروری است.

فرماندار گناوه تاکید کرد: گسترش پدیده قاچاق و تاثیر مخرب آن در امر تولید، تجارت، سرمایه‌گذاری و اشتغال خطر جدی و بزرگی است که باید با جدیت تمام با آن مبارزه کرد.

جعفری‌نسب اظهار داشت: ورود کالای قاچاق به کشور یعنی تجاوز به حقوق عمومی کشور و ملت که این امر در نهایت رواج قانون شکنی را در پی خواهد داشت.

وی گفت: عوارض مخرب این معضل در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی و حتی بهداشت و سلامت نیز رخنه کرده است و نمونه آن ورود برخی پوشاک فاقد استاندارد و آلوده به برخی میکروب‌ها است که از مجرای قاچاق وارد کشور می‌شود.

فرماندار گناوه خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق نیازمند عزم همگانی است چرا که این معضل بر فعالیت‌های اقتصادی نیز اثر داشته و آثار مخربی همچون کاهش تولید را به همراه دارد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول