اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بهشهر خبر داد

احداث بازارچه صنایع دستی در سایت غار «هوتو»

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار بهشهر از احداث بازارچه صنایع دستی در محوطه تاریخی غار هوتو این شهرستان خبر داد.

احداث بازارچه صنایع دستی در سایت غار «هوتو»

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، محمدتقی نورزاد بعدازظهر امروز در جلسه ای که به‌منظور پیگیری موضوع احداث چند بازارچه در شهرستان، برگزار شد با اشاره به واقع شدن غار هوتو در ورودی غربی بهشهر، استفاده از این فرصت برای مقاصد گردشگری، از تصمیم‌گیری درباره احداث بازارچه صنایع دستی در این مکان تفریحی تاریخی خبر داد.

وی با بیان اینکه شرکت تعاونی سبز گستر هوتو در سایت مذکور طرح‌های خوبی را در دست اقدام دارد، خاطرنشان کرد: این شرکت بخش اولیه طرح‌های خود را به اجرا درآورده و در آینده‌ای نزدیک باقیمانده فعالیت‌های خود را برای ایجاد محوطه‌ای زیبا و گردش‌پذیر انجام می‌دهد.

معاون فرماندار بهشهر در بخش دیگری از سخنان خود درباره بازارچه فجرآوران، گفت: هدف از ایجاد این بازارچه ساماندهی دست‌فروشان سطح شهر بوده که با همکاری و سرمایه‌گذاری 300 دست فروش در ضلع شمالی بهشهر، مراحل اجرایی 300 واحد تجاری به همراه یک طبقه پارکینگ اختصاصی در حال انجام است.

احداث بازارچه ماهی فروشان دیگر موضوع نشست مذکور بود که به گفته نورزاد، شهرداری این شهر پیگیر آن است تا ماهی فروشان سطح شهر هم ساماندهی و دارای بازاری مشترک شوند.

به گزارش فارس، به‌منظور ایجاد فرصت‌های شغلی و ساماندهی وضعیت بازاریانی که در گوشه و کنار شهر دست به فروش انواع و اقسام کالاها می‌زنند همچنین برای ایجاد مکان‌هایی در مقیاس بزرگ‌تر توسط علاقمندان به سرمایه‌گذاری، احداث بازارچه‌های مختلف طراحی شده که غیر از موارد نام برده شده، احداث بازارچه مرزی و بازارچه ماکیان در دستور کار کارگروه اشتغال شهرستان بهشهر قرار دارد.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول