اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دهدشت:

بسیج سازندگی با کمترین امکانات بهترین خدمات را دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه دهدشت به خدمات بسیج سازندگی اشاره کرد و گفت: فعالیت‌ها و خدمات بسیج سازندگی ستودنی و قابل تقدیر است چراکه با کمترین امکانات خدمات ارزنده‌ای به محرومین ارائه داده‌اند.

بسیج سازندگی با کمترین امکانات بهترین خدمات را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دهدشت با دعوت خود و همه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان اظهار کرد: تنها راه رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی رعایت تقوای الهی است.

امام جمعه دهدشت افزود: حقیقت تقوای الهی یعنی اینکه انسان خود را از آنچه از نظر دین، خطا و گناه و پلیدی شناخته شده، حفظ و صیانت کند و مرتکب آنها نشود.

حسینی خاطرنشان کرد: کسی که قصد دارد در راه تقوا قدم بگذارد، اولین چیزی را که باید رعایت کند، ترک گناهان است.

وی تصریح کرد: تقوا این نیست که انسان خود را از محیط و عوامل گناه دور نگه دارد، بلکه انسان باید در روح خود حالت و قوتی را ایجاد کند که به او مصونیت اخلاقی بدهد و در هر شرایطی او را از انجام گناه بازدارد.

خطیب جمعه دهدشت در ادامه با اشاره به 15 اردیبهشت و بزرگداشت شیخ صدوق بیان کرد: یکی از بزرگ‌ترین شخصیت‌های جهان اسلام و ایران و از برجسته‌ترین چهره‌های درخشان علم و فضیلت، شیخ صدوق بود.

وی افزود: علم، عالم و معلم از مدافعان دین هستند و نزد خدا از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند.

امام جمعه دهدشت به خدمات بسیج سازندگی اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های بسیج سازندگی ستودنی و قابل تقدیر است چراکه با کمترین امکانات خدمات ارزنده‌ای به محرومین ارائه داده‌اند.

وی به پیام نوروزی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مسئولین باید با تلاش و همت خود را افزایش تولید ملی و استفاده از توان نیروی بومی به اوج خود برسانند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول