اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش جیرفت خبر داد

عضویت هزار و 500 دانش‌آموز جیرفتی در طرح نخبگان قرآنی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش جیرفت گفت: یک‌هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان این شهرستان در طرح نخبگان قرآنی در سال تحصیلی 91 ـ 90 عضوگیری شده‌اند.

عضویت هزار و 500 دانش‌آموز جیرفتی در طرح نخبگان قرآنی

عبدالله عسکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه ورزشی و پرورشی اظهار داشت: دانش‌آموزان جیرفتی بیش از 100 مقام اول، بیش از 200 مقام دوم و سوم و در مجموع بیش از 300 مدال در مسابقات ورزشی استان کرمان کسب کرده‌اند.

وی با اشاره به ارائه آموزش شنا به 3 هزار نفر از دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی افزود: یک‌هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان نیز در طرح نخبگان قرآنی در سال تحصیلی 90 - 91 عضوگیری شده‌اند.

عسکری با اشاره به برپایی نمایشگاه «ولایت» و «عاشورایی» در مدرسه‌ها در راستای تقویت اعتقادات دانش آموزان در سال گذشته تصریح کرد: افلاک‌نما و کارگاه نجوم‌شناسی در کانون پسرانه شهید قریشی با اعتبار بیش از 60 میلیون ریال برای استفاده دانش‌آموزان راه‌اندازی شده است و  تا‌کنون حدود 5 هزار نفر از دانش‌آموزان از فضای مورد نظر بازدید و دوره مربوطه را طی کرده‌اند.

وی ابراز داشت: حصارکشی اردوگاه دلفارد، احداث سرویس‌های بهداشتی و سالن اجتماعات ویژه برگزاری جلسه‌ها با اعتبار بیش از 70 میلیون تومان برای استفاده دانش‌آموزان در اردوگاه انجام شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش جیرفت گفت: احداث سالن شطرنج ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان در مجتمع ورزشی 22 بهمن و تکمیل سالن اجتماعات کانون شهید قریشی انجام شده است.

عسکری با اشاره به راهیابی 12 نفر از دانش‌آموزان جیرفتی به مسابقات هنرهای تجسمی اذعان داشت: در مجموع ارزیابی‌های حوزه معاونت پرورشی استان حوزه معاونت پرورشی شهرستان جیرفت رتبه اول مناطق و دوم استان را کسب کرده است.

عسکری خاطر نشان کرد: حوزه معاونت پرورشی در کارشناسی قرآن، فرهنگی و هنری و تربیت‌بدنی رتبه اول و در کارشناسی نماز، اردوها و مشاوره رتبه دوم استان را کسب کرده است.

وی اظهار داشت: کتابخانه‌های مدرسه‌های جیرفت با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با توزیع بیش از 10 هزار جلد کتاب در مدرسه‌‌ها تجهیز شده‌اند.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول