اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته هلال احمر صورت گرفت

آغاز عملیات اجرایی اردوگاه امدادی فرهنگی خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: طی مراسمی عملیات اجرایی احداث اردوگاه امدادی فرهنگی جمعیت هلال احمر استان خراسان جنوبی در مجموعه آبگرم معدنی شهرستان فردوس آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی اردوگاه امدادی فرهنگی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی عصر امروز در این مراسم اظهار داشت: طی یکسال گذشته بیش از یک میلیارد تومان اعتبار در امور زیربنایی مجموعه آبگرم معدنی فردوس هزینه شده است.

محمدرحیم شهریاری گفت: آبگرم معدنی فردوس به عنوان قطب نمونه گردشگری در سطح استان محسوب می‌شود که با توجه به تردد و اسکان حجم بالای مسافر در این مجموعه باید توجه بیشتری به آن داشته باشیم.

وی با بیان اینکه طی چندسال گذشته در توزیع اعتبارات برخی مسئولان استانی نگاه‌های ملموس معنی داری به مجموعه آبگرم معدنی فردوس داشته‌اند، گفت: به همین سبب اقدامات چندان مناسب و قابل توجهی در این مجموعه انجام نشده است که البته در سال جاری این کاستی‌ها جبران می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: اردوگاه امدادی فرهنگی جمعیت هلال احمر استان با نگاه اردوگاهی و اسکان مسافران و اقشار کم درآمد در زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع و زیربنای یک هزار مترمربع اجرا می‌شود.

شهریاری اعتبار اختصاص یافته به این پروژه را 2 میلیارد و 700 میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: این پروژه علاوه بر امکانات عمومی شامل 30 واحد 24 متری و همچنین یک باب سالن جلسات با ظرفیت 160 نفر است.

وی همچنین از احداث سوله یک هزار متری چندمنظوره در مجموعه آبگرم معدنی فردوس خبر داد و یادآور شد: اجرای این پروژه برای مواقع بحران بسیار ضروری است و باید اعتبار لازم از محل اعتبارات سال جاری به این پروژه اختصاص داده شود.

فرماندار شهرستان فردوس نیز گفت: امروز نقش مهم و حساس هلال احمر در صحنه‌های بین المللی، حوادث داخلی و جهانی بر کسی پوشیده نیست.

عباس اقبال افزود: در سال جاری با توجه به بارندگی‌های سیل‌ آسا در سطح شهرستان، شاهد حضور به موقع امدادگران در صحنه بودیم و فلسفه تشکیل هلال احمر به عنوان یک نهاد مردمی برای همگان روشن شد.

وی تصریح کرد: آبگرم معدنی شهرستان فردوس به عنوان ظرفیتی بی‌نظیر در شرق کشور باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان استانی باشد چرا که این مجموعه استحقاق پیشرفت و توجه را دارد.

فرماندار فردوس حضور حسین اکبری به عنوان مدیر جدید مجموعه آبگرم معدنی فردوس را سرآغازی برای پیشرفت و تحول در این مجموعه دانست و یادآور شد: باید به مسائل فرهنگی و عمرانی مجموعه آبگرم معدنی فردوس بعنوان یک ظرفیت بزرگ در شرق کشور توجه بیشتری شود.

در این مراسم معاون سازمان جوانان هلال احمر، مشاور آموزشی ریاست و کارشناس فنی سازمان هلال احمر حضور داشتند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول