اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی جیرفت:

مشکلات جامعه به دلیل مهجوریت قرآن است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی جیرفت گفت: تمام مشکلات امروز ما از مهجوریت قرآن است و بیشتر از قرآن کریم بر سر مزارها، گذاشتن مهریه و مانند آن استفاده می‌شود.

مشکلات جامعه به دلیل مهجوریت قرآن است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حجت‌الاسلام فرزاد احمدیوسفی صبح امروز در نشست مربیان طرح ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی اظهار داشت: تمام مشکلات امروز ما از مهجوریت قرآن است و بیشتر از قرآن برسر مزارها، گذاشتن مهریه و مانند آن استفاده می‌شود.

وی افزود: وظیفه ما امروز بسیار سنگین است و بیشتر باید به قرآن بها دهیم و در تعلیم قرآن و شعائر قرآنی تلاش و انگیزه حضور جوانان را در عرصه‌های قرآنی فراهم کنیم.

هوشمند رئیسی کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت نیز بیان داشت: امروز دشمن با تمام توان خود وارد عرصه نبرد فرهنگی شده است و از همه ابزارهای خود در این زمینه بهره می‌گیرد.

وی افزود: عمق حملات دشمن تهی کردن جامعه از ارزش‌های الهی است و آنها تنها راه نبرد را در این حمله می‌بینند و اگر بخواهیم که در مقابل این هجمه ناجوانمردانه مقابله کنیم باید کار قرآنی انجام دهیم.

رئیسی با بیان اینکه باید مفاهیم و ارزش‌های قرآنی را در جامعه گسترش داد، تصریح کرد: مربیان قرآنی در خط مقدم جهاد فرهنگی هستند.

وی با بیان اینکه مربیان و جامعه قرآنی باید بیش از پیش رفتار دشمن را مورد مطالعه قرار دهند، خاطر نشان کرد: طرح ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی از بهترین ابزار برای رسیدن جامعه به سواد قرآنی است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول